Sunniva78 har to små Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Har en liten en på 3 mnd som sover hele natta. Får siste måltid i 19-tiden, og våkner ofte ikke før 6 på morgenen. Og da har jeg selvsagt megaspreng, det er vondt!!! Lurer på å begynne å pumpe litt før jeg legger meg, men er det dumt??? Vil det da bare bli enda mer melk på morgenen?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Det vil nok bli mer melk da ja. Men det går jo an å fryse ned feks. Kan være greit å ha melk i fryseren, den holder noen mnder. Men ellers vil det vel etterhvert gå seg til mht spreng. Det sies jo at det produseres etter hvor mye mini spiser
På'n igjen! Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Hvis du ikke tømmer brystet, men bare tar ut noe, skal ikke produksjonen øke noe særlig (men du kan jo være av de som lett får økt produksjon). Du kan jo f.eks pumpe 5-10 min på hvert bryst, eller håndmelke litt. Heldig du er som har en baby som sovner så tidlig på kvelden!
Sunniva78 har to små Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 Takk for svar! Har pumpet noen kvelder nå, og det virker ikke som at det øker produksjonen så veldig. Pumper bare 100-150ml tilsammen, så puppene blir jo ikke tømt... Godt å ha en liten tass som tar kvelden tidlig ja, han og storebror legger seg samtidig nå. Det har bare blitt slik av seg selv, har en tendens til å bli fort overtrøtte disse guttene mine, så da er det mye bedre å legge tidlig;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå