Gå til innhold

Tok test i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i min første pp. Tenkte da vi startet at jeg ikke skulle bli helt besatt. Skulle ta det med ro og la det skje når det skjedde.

Jeg skulle ihvertfall ikke teste før IKM og gjerne en dag etter..

Dette klarte jeg selvfølgelig ikke. Henger her inne opp til flere ganger daglig, kjenner konstant etter symptomer, og syns tiden til IKM går ufattelig saaaaakte. I dag kjøpte jeg med to tester for å ha de til uken når jeg har IKM (neste uke). I bruksanvisningen sto det at man kunne teste to til tre dager før IKM, men at de ville være sikrere dagen etter IKM. Jeg klart selvfølgelig ikke styre meg da jeg kom hjem.... (morgenurin var vel også et tips?!?!?!). Åhhhh.....jeg eier så utroolig lite selvdisiplin. Tok testen i henhold til bruksanvisning (SELVFØLGELIG utenom de to til tre dagene før IKM, og morgenurin) og det var ikke antydning til to streker engang. Så nå er hodet mitt helt sikker på at jeg ikke er gravid.

Måtte bare få det ut....er så SKUUUUFFA!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det skuffer! men det kan jo være den blir positiv neste gang du prøver, bare hold deg til tia :) lykke til

Skrevet

Ja, det er sant... Men jeg testet 5 dager før IKM. JEg tenkte at det ihvertfall burde vært en svaaak strek da... men det er kanskje ikke det?

Noen andre som har testet litt for tidlig (og uten morgenurin) og fått helt negativ, men oppdaget etter IKM at de var gravide likevell??

Blir veldig glad hvis folk som har opplevd det svarer....så kan jeg leve i håpet :)

Skrevet

jeg kjenner den skuffelsen. Den har jeg også hatt et par ganger.

Jeg er bare inne i 2.pp, men har allerede i denne pp brukt opp 8 tester tror jeg. Et par før IKM, og en på IKM (som ble svakt svakt positiv) og resten etter IKM. Problemet er at jeg er snart en uke over tiden, og testene er fortsatt like negative :( Derfor øyner jeg et håp om at IKM ikke har vært ennå..... og at den testen som ble positiv bare var en drittest.... den var jo til og med kjøpt på harryhandel i sverige ;) haha.

Jeg tenkte heller ikke at jeg skulle bli helt besatt, men det har jeg da altså blitt.......

Vi får være skuffet sammen - og håpe sammen også :) lykke til videre ihvertfall!!!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...