Gå til innhold

Brun utflod - bra tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er på rd 9 og var litt bekymret da jeg så litt brun utflod i morges. Dette er mitt 4 ICSI forsøk. Jeg ruger på 2 egg denne gangen. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Kan være irriterte slimhinner...(Crinone)

kan være dårlig tegn...har opplevd begge deler...så du må nok bare vente litt til. Vær optimist så lenge du kan!!! Håpet ikke ute.

Lykke til!

Skrevet

Kan jo være festeblødning eller som skrevet over irriterte slimhinner.... må nok bare vente og se....ønsker deg lykke til og håper testen blir positiv:-)

Skrevet

Takk for svar jenter......det var en skikkelig DEJAVU for meg :( Hadde brun utflod FØR test i alle mine tidligere forsøk. Og det har endt med at jeg fikk besøk av TANTE RØD.

Jeg håper virkelig at ett eller begge eggene har festet seg. Ååååååhhhh! Så nervepirrende!

Skrevet

Det er helt forferdelig å gå slik og lure og vente, men det finnes jo ikke noe fasitsvar på noe som helst når det gjelder dette. Ønsker deg uansett masse masse lykke til

Skrevet

Dessverre.....TANTE RØD kom idag (på rugedag 10)....

Skrevet

uff da:(( det var leit å høre.....hadde det som deg sist...rosa og brun utflod på rd9 og vanlig blødning kom dagen etter...

føler med deg og håper u kommer deg på bena igjen snart og setter kursen for ett nytt forsøk..

klem fra

Skrevet

dessverre så har vi nå brukt opp alle 3 offentlig forsøk. Vi må enten begynne å spare eller ta opp lån hvis vi skal ta et nytt forsøk. Uffff....

Skrevet

æsj da:(

det er skikkelig dyrt i det private det er det....er hos hausken for 2 gang nå og har lånt deler av summen...håper det går denne gang..

har du aldri fått noen på frys?håper dere finner ut av det ihvertfall og at dere får det dere drømmer om til slutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...