Beibi2014:) Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Hei. testet positiv tre tester, fikk en utrolig langvarig og kraftig blødning 5 dager etter IKM. Er det for tidlig å prøve igjen med en gang?
*shehasmyheart* Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Hei. Leit at du mistet. Det er bare å prøve igjen når blødningene har stoppet. Lykke til videre:)
Beibi2014:) Skrevet 5. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2009 Takk for raskt svar. Er ferdig med blødning for ca en uke siden og har eggløsning nå. Så jeg trenger ikke å vnte et par mens før jeg prøver på ny?
*shehasmyheart* Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Det er delte meninger om det. Som med alt;) Men da jeg mistet i sa, sa de at det med å vente en mens,mest hang igjen fra gammelt av. Lettere å vite termin hvis du har hatt en mens før du blir gravid igjen. Jeg hadde ikke ventet Og hvis du har el nå, kjør på Lykke til!
Beibi2014:) Skrevet 5. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2009 Takk.. Da setter jeg igang.....Kjører på mener jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå