Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 det stod at jeg må skrive hva jeg jobber med.å jeg er trygdet.vil de ansatte få dette skejma om at jeg er trygdet?og vil de spørrre meg om grunnen til det hvorfor jeg er trygdet?jeg gruer meg veldig til ungen begynner i barnehage oxo.har angst å derfor er jeg utenfor arbeidslivet.gruer meg til tillvenningsfasen når jeg må være i barnehagen sammen med ungen.uff redd jeg
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Kanskje det har noe med at du betaler bhg avgift ut i fra inntekt? Jeg fikk iallefall med slikt skjema som jeg skulle fylle ut i forhold til inntekt dersom jeg tjente under sånn og sånn fordi da skal du betale lavere bhg avgift. Ingen i bhg visste hva jeg jobbet med av den grunn, og da jeg begynte å jobbe og måtte skynde meg til jobb etc. det var da de lurte på hva jeg jobbet med, så tviler på at det er noen som kommer til å spørre om disse tingene! Når barnet ditt beg. i bhg er det barnet de og du er opptatt av, og kanskje du vil glemme noe av angsten din. Jeg syns det var kjempe fint å se hvordan gutten min lekte i bhg med de ansatte og de andre barna, pos. tilbakemeldinger etc. Det gjorde at jeg følte meg trygg, og det tøffeste var nok for MEG å gå fra han der, noe som er helt naturlig for alle mammer (gikk med tårer i øynene til jobb noen ganger, selv om gutten min stort sett var glad i bhg da jeg gikk). Håper du får en fin bhg, og så blir det nok bra for deg å få litt tid alene og, uten dårlig samvittighet for at barnet ditt får "rast fra seg litt" i bhg samtidig! Og regner med at siden du skal søke nå, så er kanskje ikke barnet ditt sååå gammelt enda, og etterhvert som barnet krever mer, blir eldre og klar for å sosialiseres, så blir du nok mer klar for å levere i bhg også!
lille sprelle Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 jeg hadde snakket med styreren i barnehagen jeg. de har både taushetsplikt og kan ev. hjelpe deg slik at det ikke blir så tøft for deg.
Berta_78 Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Du, jeg tror ikke det er så farlig. De liker bare å vite ca hva man driver med sånn at de har en overordnet oversikt :-) Skriv at du er hjemmeværende, det holder i massevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå