Gå til innhold

Quinny Speedi eller Brio happy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med første barn kjøpte jeg en Simo noe jeg angret sterkt på. var uoverkommelig tung og jeg slet med å få den inn i bilen. Ikke kunne den vendes håndtaket på heller, noe jeg savnet,

Denne gangen ser jeg derfor etter en lett vogn som ikke tar hele bagage rommet. Men:

- kan håndtaket vendes på Quinnyen ?

- er vognbagen for "åpen" når det er dårlig vær ute?

- noen som har hatt begge disse vognene?

HASTER M SVAR !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt noen av vognene, men jeg vurderer sterkt en Brio Happy. Der kan understellet vendes/sittedelen vendes. Den er mye lettere enn Simo kombien vi har hatt.

Skrevet

En venninne har speedie.

Ikke fornøyd. Sportsdelen er langt i fra flat.

Og bagen liten. Så 4-5 mnd du er uten skikkelug vogn.

Skrevet

Jeg er ikke fan av speedi! Bagen er liten. Sportsdelen er veldig åpen og tynt stoff så den virker veldig lite lun.

Anbefaler Happy fremfor Speedi, men det er jo to forskjellige vogntyper.

Skrevet

ikke speedy iallefall!! Kjøpte den til lillegutt da han var 6 mnd, og solgte den raskt.. alt for åpen, hverken god stilling når barnet skal sitte eller ligge.. plastiskk-vogne til tusen.. Håndtaket kan ikke vendes, og barnet må sitte vendt fra deg.. sikkert en grei vogn fra 1,5 års alder..

Skrevet

Nei, ikke kjøp Speedi, grusom vogn. Byttet den ut ganske kjapt, men syns forsåvidt ikke at baggen var så liten?!

Skrevet

Her var det mange gode innspill. Begynner å tvile mer og mer på speedien - men er det noen som vet noe om brio vogna (pluss og minus sider?)

Skrevet

Plussider hos Brio-vogna:

- kan velge understell på den (1. compact, som er tyngst, men som blir minst sammnelagt og har vendbart understell. 2. telescop, som er lettere. 3. telescop light, som er lettest)

- vendbar sittedel

- god størrelse på bag, ser lun ut

- stor handlekurv under vogna

- justerbart fotbrett

- mange farger å velge i

- ikke av de dyreste vognene

- god fjæring, stødig med fire hjul

Minussider hos Brio-vogna_

- eneste jeg har så langt, er at den ikke er så nett som Easywalkeren vi vurderer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...