Gå til innhold

er det vits i å prøve mer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

N`te forsøket er nå mislykket, blødning startet i dag (rugedag 10). Vet ikke hvor jeg skal ta veien videre nå :-( Eggene er av god kvalitet, sier de, men det vil bare ikke feste seg. Jeg har lavt stoffskifte, som er regulert med levaxin. Men kanskje det ikke er regulert godt nok?

Jeg blir 42 snart, har fått et barn i 2007 vha ivf, men sliter noe så innmari med dette søskenforsøket. Har vært gjennom mange ivf det siste 1 1/2 år. Tenker litt på å kanskje prøve en siste gang, på Nordica eller Hausken. Er det noen av dere som har erfaring med disse klinikkene? Har de andre metoder/ type medisiner enn (offentlige) klinikker, for oss godt voksne? Er det noen som har gått mange runder (med negativt resultat) andre steder, og lyktes hos disse? Noen som har prøvd blodfortynnende, prednisolon, pregnyl???

Jeg er der nå at jeg greier ikke å glede meg lenger over andres ivf lykke, og det er ikke bra!!!!!

Dette er så utrolig slitsomt og energitappende :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ikke lett å motivere seg videre fra gang til gang, det skal være visst.

Jeg kan desverre ikke svare deg på dine spørsmål, men ønsker å sende en hilsen til deg.

Jeg bærer selv dette slitet med meg, lever i et håp som bygger seg opp og som jeg så ofte har mistet når TR kommer som et bevis på mitt nederlag. Likevel har jeg et positivt håp i meg, prøver å sette meg inn i hvordan et positivt svar vil kjennes, "jeg er gravid". Jeg har på den ene siden en bevissthet på det at det som skjer det skjer, får vi en baby er alt bare lykke og det at alt er like naturlig får man så får man. På den andre siden er jeg sjalu på de som går gravide, ser fruktbare mager overalt og kjenner sårheten i meg. Dette er til syvende og sist like normalt og naturlig, men viktig å beholde humøret, håpet og sende ut de gode og positive tankene.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...