Gå til innhold

Noen med (reise)trille å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener ikke sportsvogn, men en liten og grei sak til å ha med på mindre turer/ferier o.l.

Må være full liggestilling og god skjerming mot sol/vind, ellers ingen krav :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en maclaren techno xt og er kjempefornøyd. Så godt som full liggestilling, enkelt og lett. Den tåler mye og har lite dilldall som kan gå i stykker. Har den siden lillegutt var 4mnd og bruker den ofte, både på turer og når jeg handler...

Kjøpte den i NL - sparte masse på det. Prisen på babyshop ligger ligger rundt kr3700 tror jeg, jeg betalte rundt kr1800 på babydump.nl. Kanskje noen venner som skal en tur til Amsterdam snart???

Lykke til =)

Skrevet

Vi har en Carena Easy. Veldig grei trille. Full liggestilling, god kalesje, veldig romslig handlekurv. For ferier og slikt synes jeg å bruke tusenvis av kroner på en trille blir litt bortkastet, så denne var perfekt og med grei pris. Koster 800 kr på Barnas Hus (vi kjøpte den på salg til 600).

Skrevet

Jeg var nettopp på reise med mini...og da kjjøpte eg en kolstra trille...er super fornøyd..tenkte egentlig å kjøpe en carena men den var så stor når man ligger den sammen...jeg fikk ha vognen med inn på flyet! den er veldig lik den maclauren!! betalte 1000 kr på salg(2000 ellers) er en super vogn som tar veeeldig liten plass og samt god liggestilling=)

Skrevet

Jeg har ikke selv, men en venninne har en kjempefin en fra Babytravel! Den kan slås ut med en hånd, utrolig greit om man må bære babyen med den andre...full liggestilling, stor og god kalesje, 3 hjul. Lignet forøvrig litt på TFK Buggster i designet :)

Skrevet

McLaren XT techno er super! Vi har den, og er strålende fornøyd! Litt dyr, men det er den verdt!

Skrevet

Bugaboo Bee! Den har vært verdt hver eneste krone. Og vi har snart hatt den med oss rundt "halve" Europa. Dens aller største pluss er at den er utrolig lett og veldig enkel å slå sammen. Ikke noe stress på flyplassen i det hele tatt. Tar liten plass i bilen også, har til og med hatt den stående (sammenslått, ja) mellom førersetet og baksetet. Samboeren min er også veldig godt fornøyd med Bugabooen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...