friskis2 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2009 og hvordan ville du skrevet jacob/jakob????
Gjest Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Jonathan og Jakob er kjempefine navn:) Jeg ville skrevet Jakob, men det er jo smak og behag!
Eva_81 Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Jakob er kjempefint, med både k og c. Jonathan liker jeg ikke....
Gjest Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Fan av Morten Harket, eller? Hans to eldste sønner heter dette. Men veldig fin kombinasjon, da. Ville skrevet Jacob.
prebs Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Jeg synes både Jakob og Jacob er flott! Ikke så glad i Jonathan (ville skrevet det med h), men det passer bra med Jacob/Jakob.
Miranda C Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Jonathan er kjempefint ;-) Jacob er helt greit, syns det er penest skrevet med -c. Også mest internasjonalt ettersom dere ville skrevet Jonathan med -th. Jonatan og Jakob Jonathan og Jacob - Absolutt finest! :-)
Castho Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 Jonathan og Jacob er KJEMPE fine navn. Ville skrevet Jacob med c!
Treblå Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Jacob er superfint og passer flott sammen med Jonathan! Foretrekker Jacob med c.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå