tuttelura Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Fikk jo ut 4 på torsdag og i går fikk jeg beskjed om at 2 hadde delt seg.. Da bioingeniøren kom på jobb på morgenen i dag hadde også det 3. egget begynt å dele seg.. Legen sa at ingen var noe å fryse, men at han anbefalte å sette inn alle 3, så da gjorde vi det.. Nå gjenstår det 14 dager med venting, puh, tøffe tider:-)
Phoenix1 Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 3 egg??? Jøye meg.... Trodde ikke man fikk sette inn så mange....? Men så spennende da!!!! Masse lykke til!!!
tuttelura Skrevet 5. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2009 De hadde nok ikke satt inn alle 3 hvis de hadde vært frysbare, og dermed av hakket bedre kvalitet. Jeg spurte om ikke det 3. egget som hadde startet å dele seg på morgenen i dag kunne ødelegge for de 2 andre, og det var heller motsatt - at de kunne hjelpe de andre, så da stoler vi på det og at det blir resultater:-)
lilleta Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Dette høres veldig spennende ut:) Jeg har heller ikke hørt om tre egg inn. Hadde jo vært spennende om de klora seg fast alle sammen:) Lykke til i rugetiden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå