Gå til innhold

Elverum 31.01.10

Anbefalte innlegg

Noen flere fra Elverum her eller?

Jeg var på ultralyd i går, 04.09, og er kjempeglad for at alt ser bra ut. Det er visst ei frøken som ligger der inne og det blir stas. "Storebror" på 5 år var ikke helt enig, men han skifter vel mening etterhvert håper vi ;-) Har veldig lyst til å kjøpe noe jentetøy, men får vel holde meg i skinnet en stund til. Ellers ender vi vel opp med hauger av tøy vi ikke får brukt. Jeg kjøpte ikke inn så mye til førstemann, arvet en del, og fikk massevis. Jeg tror jeg sendte ut 60 takkekort etterpå!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140618423-elverum-310110/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer fra Rena, har to gutter på 2.5 og 5 år. Jordmor mente det var 90% sikkert at vi får ei jente denne gangen. Har ikke klart å la være å kjøpe litt jenteklær, en body og ei bukse. Har ellers bestillt inn litt ullundertøy.

jeg har termin 25.jan, men håper hun kommer litt før. Begge de andre to kom før termin. Vi har også fått mye i pressant til guttene så jeg kommer nok ikke til å kjøpe inn så veldig mye, men det er jo litt koslig å handle også.

Skal på ny ul den 13. okt. hvis den forstatt viser jente tørr jeg kanskje tro litt mer på det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...