Gå til innhold

kvalme..

maleneblirdadda!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er utrolig kvalm og uvel ennå...

Er 22 uker nå med 2 jenter, har blitt litt bedre, men er som regel

veldig kvalm hver morgen, før uke 17 var det hele dagen, kvelden og natten.

Er det noen som har noen gode tips?

Håper det snart går over nå...!

Er veldig slitsomt.. andre som er kvalme?

Trodde det skulle gå bort etter 12 uker..:/

Klarer heldigvis å få mat i meg, er som regel etter frokost jeg blir elendig! Pleier ikke kaste opp da, heldigvis..

Fortsetter under...

Hei! Er 16 uker på vei og det går veldig opp og ned. Totalt udugelig nesten hele denne uken, kaster opp og er kjempedårlig hele dagene. Hodepine. Idag ok, bruker «godagene» til å få i meg mat. Men det har desverre vært få godager i det siste...Er heldigvis 100% sykemeldt til jeg skal på første kontroll i uke 18. Har ingen råd, tror cluet er å slappe av.

Jeg trodde også dette skulle gå over etter uke 12, men ser ikke slik ut. Har i tillegg begynt å få vondt i bekkenet, og idag har jeg gått for mye kjenner jeg og har kjempevondt i korsryggen og fremme. Tough life;)

jeg er også helt udugelig for tiden, blir helt stresset av det, for er vant til å ha huset på topp til alle tider, stå opp med ungen min som er 4 år, kjøre henne i bhg, handle, lage middag, jobbe osv... men nå har jeg mer enn nok med meg selv enkelte dager...!:/

Klarer ikke stå opp med barnet mitt en gang og kjøre henne i bhg...

Er heldigvis 100% sjukemeldt jeg også, har vert det siden uke 12.

JEg har heldigvis ingen andre plager - misuner deg ikke der, nei !!:(

Har du barn fra før ES76?

Har hørt at med tvillinger så vedvarer ofte kvalmen lengre enn uke 12, er mange som blir mye bedre etter uke 20, så håper det for deg også :)

Takk for svar, og lykke til videre :)

Ja dette med kvalme er et slit. sist var jeg sykemeldt hele svangerskapet. jeg kastet opp helt til uke 32, men det var heldigvis ikke hele tiden og på slutten ikke hver dag. så jeg har ikke noe håp om å bli bedre før senere. er i uke 19 nå. min løsning denne gangen er å ikke bli for sliten (om mulig). jeg ligger litt høyere med hode om natta det hjelper så ikke alt kommer opp i halsen. hvis jeg ikke klarer å spise drikker jeg hjemmelagede smoothie (jeg vet mannen min er en drøm) med isbiter, er det kalt nok blir jeg liksom ikke like kvalm etter mat.

lykke til uannsett!!

Jeg er i litt bedre form nå i uke 17. Har tatt fagbrev i oppkast frem til nå - har blitt virkelig ekstremt god til å kaste opp. Hvor som helst, blomsterbedd, i skogen og på ulike toalett. :/

Nå har jeg mindre brekninger men hodepinen slipper ikke helt taket. Jeg gleder meg til uke 22 og håper de sjukemelder meg - for jeg er klar! Det er noe annet med to i magen - ingen tvil!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...