km med 1+ hybelboer :) Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Etter over 3 år med prøving og sa i mai er jeg endelig gravid igjen!! Har brukt progesteronkrem fra helsekost denne mnd og d har tydeligvis hjulpet. Var hos gynekologen min på torsdag og fikk utskrevet progesteronstøtte på resept som jeg skulle ta fra positiv test til uke 12. Forskjellen fra i mai til denne gang er at nå er testen KNALLsterk, noe den ikke var når d gikk galt så jeg håper d er et godt tegn Har ikke hatt andre symptomer denne mnd, kanskje til og med mindre enn jeg bruker å ha. Har eneste endel murringer, men vet at d er normalt så her krysses både fingre og tær for at den som er der inne klorer seg fast til i mai:))
SkyBaby Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 gratulerer så mye!!! Kjempekoselig å høre
*shehasmyheart* Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Gratulere! Lykke til videre:) Dette går bra vet du:) God helg!
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Wiiiiii, gratulerer!! :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Gratulerer så masse:)))))
smilla73 Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 gratulerer - ja håpar den sit "ordentlig" denne gongen. Blir spesielt optimistisk av å høyre at du ikkje har hatt andre symptom denne månaden... eg har IKM komande tirsdag (evt onsdag) men hadde ikkje heilt trua og syns ikkje eg har kjent noko spesielt... bortsett frå at eg begynte å hulke av å sjå Mars og Venus på TV i går :-D og eg som ikkje brukar å grine av film. Hadde (dessverre, eller heldigvis) ingen test i huset i dag, og sjøl om eg har døgnåpent apotek like ved, gadd eg ikkje springe bort før morgontoalettet i dag!
km med 1+ hybelboer :) Skrevet 6. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2009 Takk for gratulasjoner D varmer! Ønsker dere alle all mulig lykke i jakten på en spire!! Jeg vet godt, etter 3 år, hvor frustrerende d kan være.. Sender MASSE babystøv )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå