Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Og tør fremdeles ikkje teste. Vente og vente på at kanskje tanta dukker opp ettehvert likevel.. E på dag 38/40 i syklusen. (begynte å spotte bittelitt to dager før blødning starta, så 40 dager siden det begynte) Livredd for negativ test igjen. Føles som å kaste pengene utav vinduet, liksom.. Haha..klart eg får to falske positive tester!! Lese og lese på nettet om folk har erfaring med å få falsk positiv på dei vanlige strimmeltestene fra babyornot.no... E så sikker på at testenen mine ikkje e reelle!! At det e falske svar. Bombesikker! Så koffer kaste vekk pengene på ny test når eg vet den blir negativ! Sant!?? Hehe..kvinnfolk og tomflasker... Har jo hatt lange sykluser før da, det e jo ingen hemmelighet. Meeen...eg har jo ikkje fått sånne tester før heller (ei lita løgn, for testa pos. to sykluser siden samme dag som mensen kom...med samme merket!!!). Åååh!! Dumme testene!! Koffer måtte det dukke opp fire streker på to tester da!! Og dumme digitale med ukesindikator!! Vise meg negativ dagen etter eg fekk positive strimler! Ka e det for no tull da?!? Hvis!!!!!! eg e gravid så kan eg jo gå å vente på mensen ei god stund te for å sei det sånn!! Så eg bøør jo ta ein test snart. For sikkerhetsskyld. Men e så vondt nedi der så mensen komme nok any minute now. Tror ikkje eg tør å bruke testene fra babyornot.no igjen... ...dagens tanker fra en litt sliten prøver i dag. Sov til kl.12 i går...måtte legge meg på sofaen kl 2..sov te kl 5...la meg igjen kl 23, og sov til 10 i dag..for ikkje å snakke om fliiiret eg hadde om munnen når eg endelig "fikk til" å gå på do når eg sto opp...noen dager siden sist! Sikkert derfor eg akutt måtte ha frokost i dag ellers kjente eg at eg måtte kaste opp. Og etterpå måtte!! eg ha melk ellers hadde eg jaffal brekt meg! Haha...jaja...utrolig ka litt farge på ein test kan få en te å få symptomer gitt!! Når i all verden har en lyst på melk når en e kvalm da?! Nei....! Godt det ikkje e no fest og basar i helga, så slapp eg unna testinga et par dager til..! Hoho
lunaluna Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Det er vel slik at man ikke kan få en positiv test uten at det er noe som har festet seg og begynt å produsere hcg. En strek er en strek som de sier. Sensitiviteten av testene e forskjellig.. Når du fikk en positiv test for noen måneder siden og tr samme dag kan det ha vært en sa. Du er nok gravid. Ta bare en test til nå så er du ferdig med denne usikkerheten. Lykke til!
Nellybelly Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Hei Jeg håper du er gravid!! ) En test som viser negativ kan jo være feil! Men jeg vil gjerne bare fortelle at for et halvt år siden fikk jeg to stk svakt positive tester samme dag, ulike tester. En qr og en billigstrimmel. Jeg var i himmelen, for så å dagen etter teste med en qr til, og fikk negativ.... Tok blodprøve samme dag, for jeg ringte til legen, og der var ingenting i blodet som viste noenhelst tegn på graviditet!!! Legen min sa at man kan få falskt positive tester, at det kan være "andre ting som gjør at det blir utslag" Akkurat det klarer jeg ikke helt å tro på. (Nå er jo legen mer lege enn MEG, hehe, men likevel) Jeg antar jeg var kjemisk gravid, og at jeg testet 2 positive (svake) på siste dag med hcg i blodet. FIkk tr 5 dager etter negativ test. Eller noe sånt! Jeg har fått en svakt positiv test i januar også, for så å få negativ dagen etter. Tr kom samme dag som negativ test. Men du er jo langt over ikm, og min historie er jo tilfeldig... Det kan godt hende at du er gravid, og det satser vi på!! ) Ta en test til du, og lykke til! Krysser fingrene for deg!!! Klem
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2009 Var jo sånn sist eg fekk positiv test..blødning samme dag og testen var neg igjen dagen etter. Men nå e eg liksom så lenge over siden testene at eg skjønne ingenting.... Trodde virkelig eg sko begynne å blø snart...liksom.. men neida! Leste forresten på nettet i dag at blodprøver blir tidligere neg. enn urinprøver, så det e fort gjort ved kjemisk eller tidlig sa at en tester positivt ene dagen og en dag og to-tre etter får neg. på blodprøve (evt. samme dag)..Alt som ska utav blodet går jo ut via nyrer og urinen så, e jo relativt logisk når en tenker sånn. Off...for ei testepingle eg e...rart og. DEN testomanen...heilt te eg får ein svak positiv test i hånda...og to...så blir eg livredd for å teste igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå