:) Glad 83 Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Min søte samboer har insistert på å lage middagen i kveld. Han liker å prøve nye ting og fikse og mikse litt. Så han har handlet inn masse greier, blandt annet svin indre fillet og det ser deilig ut. Men i kjøleskapet ligger det også brått mozzarella ost og feta ost.. Han har nok planer om å bruke det til maten... Kan jeg spise det? Vil lissom ikke at han skal bruke masse energi og tid på å lage ordentlig middag, også kan ikke jeg spise det.. Så jeg trenger svar før det er middagstid..
gmfosse Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Mozzarella kan du trygt spise, den osten er pasteurisert. Fetaost kan variere litt, men er som oftest pasteurisert og trygg å spise. Se på pakken. Det skal være merket dersom osten ikke er pasteurisert.
:) Glad 83 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2009 Tusen takk for svar!!! Står på pakken at fetaosten er pasteurisert også så da kan jeg trygt spise middagen i kveld uten å være redd for å gjøre noe galt.. Tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå