Gå til innhold

svak strek, men en strek!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet blendahvitt de siste 4 månedene så denne svake streken er svært etterlengtet! Skal ta en digital test i morgen og kan forhåpentligvis slippe jubelen løs da!

Herregud så spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DA ER VI TO!!!

Gratulerer, da er du gravid:-)

Jeg også hadde svak strek i dag, men ikke tvil om at det var to her heller. Kjempegøy! Tror nesten ikke det er sant, siden jeg har ikm til tirsdag :-)

Skrevet

Så gøy at du også fikk denne bekreftelsen i dag Britney-baby!

Jeg hadde ikm i går, trodde derfor at en strek ville være sterkere, men en strek er jo en strek! Får se igjen i morgen om det er mere bekreftende da...

Skrevet

Jeg har IKM tirsdag og testet i dag, og det var en svak strek men den var absolutt der så har kjøpt inn to tester til i morgen tidlig! Ventetiden til i morgen tidlig kommer til å bli lang tror jeg! :-D Lykke til jenter :-)

Skrevet

Jeg har IKM på torsdag, men klarte ikke holde meg idag siden jeg har lest noen har fått positiv test tidlig. tok 2 tester i morges, en strimmel og den andre billigtesten. Begge fikk to svake streker, så måtte ta en til i ettermiddag, og der var jammen mæj en helt svak strek. Det er jo helt utrulig om det slår ut så tidlig. men om det imorgen tidlig også er positiv så må det være sant :) forsiktig HURRA :D

Skrevet

har også tre billigtester med svake streker (men fullt synlige ) .. ikm var på fredag, ingen TR er kommet iløpet av helga så det begynner å gå opp for meg at jeg kan være gravid.. ingen øvrige symptomer bortsett fra litt harde pupper, virker som de har vokst..bh'en er litt snau liksom..

gleder meg til å kjøpe digital test etter jobb imorra.

Skrevet

Jeg tok en test til i natt, men den var ikke noe mer tydelig, egentlig litt svakere, men jeg leste på pernille.info at det ikke er noe å stresse over.. en strek er en strek. Er egentlig ganske dårlig form i dag, masse stikkinger i megen, kvalm, svimmel og trøtt. Kjenner en slags tyngde nedert i magen. så jeg vil vel si at jeg føler meg veldig gravid. Skal ta en digitaltest i morgen.

Lykke til alle sammen, men en strek er jo en strek!

Skrevet

Ble en svak positiv test i morrest også :) men kjenner at det fortsatt ikke er gått helt opp for meg enda...kan ikke tro det er sant... men når den digitale sier gravid tror jeg det kansje...

Skrevet

den feelingen har jeg også mintursnart... innbiller meg at jeg kanskje har grubla så på dette at jeg har utsatt TR ( men testen viser jo streken så jeg vet det må stemme ) hadde jeg enda hatt en haug symptomer så ville det sikkert vært lettere å fatte... ja ja vi får satse på at den digitale lyse GRAVID mot oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...