Ksenia & Anjem Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 At det skal være så vanskelig. Politiet kunne ikke, biblioteket kunne ikke, posten kunne ikke, banken dnb kunne ikke. Håper noen kan hjelpe meg
Regnbuens barn™ . Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Trodde posten kunne stemple på rett kopi, evt så må du henvende deg til der du fikk "papiret" fra og be om en kopi til.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Allkopi skal kunne lage slike. Høgskolen her jeg bor har et kopisenter der man kan kjøpe det også...
hippopotamus! Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Jeg måtte til servicekontoret til kommunen.
prekæs Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Har du vært på ett vanlig postkontor? Ikke post i butikk. Mener at vanlige postkontor kan gi rett kopi stempel.
Ksenia & Anjem Skrevet 5. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2009 ja det mener jeg også, skal få samboer til å høre en gang til...jeg har fått det på posten før
hippopotamus! Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 tror det er nye regler på det. Jeg gikk til posten, ble sendt videre til politiet, og derfra til kommunen.
prekæs Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Bare sørg for at han går på ett vanlig postkontor.
ippemo får augustbaby Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Jeg trengte rette kopier bare for et par måneder siden og det fikk jeg på posten og i en kopisjappe. Jeg hadde nada problemer med å få tak i rett kopi.
1881 Skrevet 5. september 2009 #11 Skrevet 5. september 2009 Fikk ordnet det hos Nav og det helt gratis, men måtte kopiere selv, men det var da den minste sak!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. september 2009 #12 Skrevet 5. september 2009 Jeg tar alltid kopier på Nav:)
Gjest Skrevet 5. september 2009 #13 Skrevet 5. september 2009 Jeg kjøpte rett kopi stempel på posten, kravet er at du må ha en person som er over 18 år til å signere med full navn og dato. Jeg fikk ei jeg kjente til å gjøre det, da jeg ville ha en utenom familien. Hun sjekket jo kopien mot orginalen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. september 2009 #14 Skrevet 5. september 2009 nav kommune huset (resepsjonen) allkopi
Lilith Skrevet 5. september 2009 #15 Skrevet 5. september 2009 Hvis du bor i nærheten av en frivillighetssentral, pleier de å gjøre det.
Gothic Skrevet 5. september 2009 #16 Skrevet 5. september 2009 Allkopi i Nedre slottsgate og sikkert også de andre kontorene i Oslo.
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 5. september 2009 #17 Skrevet 5. september 2009 Normalt skal offentlige kontorer kunne gjøre det, f.eks. - bibliotek - skoler - nav - politi Vet at noen imidlertid sier nei pga kapasitet... dessverre I tillegg kan man få kopi ved kopisentre - forutsatt at den er "sporbar" (dvs. tydelig framkommer navn på hvem som har bekreftet, slik at man kan sjekke) (Samordna opptak skriver for øvrig følgende: # Alle kopier av vitnemål og attester skal være stemplet og signert av et kopieringsbyrå eller en ansatt ved offentlig kontor (skole, kommunalt kontor, politikammer osv). Attestering fra bank/ postkontorer blir også godtatt. Stempelet må vise hvor kopien er bekreftet. # Attestering fra butikker, privatpersoner o.l. godkjennes ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå