Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre at 2 av mine 6 egg va befrukta i dag. Ble litt skuffa kjenner jeg...tenk om de ikke deler seg videre....? Hvor stor e sjangsen for at de deler seg? E vel ikke noe svar på det sikkert.... Hører om de som får ut både 10 og 15 egg og som får mange på frys osv... åsså har jeg bare 2....tenk om jeg må begynne på nytt igjen....hm...nå kom det masse negativer tanker her....får bare håpe på det beste. Innsetting e iallefall planlagt på mandag.

Skrevet

Hei,

Ved mitt første IVF forsøk i februar fikk jeg ut 6 egg, hvor kun ett ble befruktet. Det var en nervepirrende helg kan du si! (uttak på fredag og innsett på mandag) Hele helga gikk med på å håpe at de ikke skulle ringe meg på søndagen og si at jeg ikke trengte å kommet il innsett mandagen. Men da mandagen kom hadde egget delt seg helt supert, 9 delt ved innsett :o) Men dessverre ville det ikke feste deg ved første forsøk :( Men det er gode sjangser allikevel når du har to befruktede egg, da kan de jo velge ut det som er best!

Ønsker deg masse lykke til !

Skrevet

Takk for svar. :)

Ja, det e rimelig nervepirrende ja... :-/ Kan jo bli helt tullerusk av dette her... nei, må bare prøve å fokusere på noe annet... det får bare gå som det går... e ikke noe jeg kan gjøre med det nå uansett... får trøste meg med at det e første forsøket og at vi har mange flere muligheter framover viss dette ikke skulle gå. :)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

På mitt 2 forsøk fikk jeg 5 egg hvor 4 ble befruktet. 1 av disse ble befruktet av 2 sædceller så kunne ikke brukes, dvs at 3 var brukende på det tidspunktet.

Dagen etter når vi skulle til innsetting var det 2 superflotte egg som ble satt inn. Det 3 var ikke brukendes....

2 befruktet er flott og vil tro at dette går bra :-)

Skrevet

på vårt første icsi forsøk fikk vi ut 8 egg, bare 1 ble befruktet, og i dag er det Helle på 1.5 år :)

Denne gangen fikk vi ut 14 egg, 10 ble befruktet men bare 2 delte seg videre til mer enn 2 celler. Fikk satt inn begge to siden de var ganske lik kvalitet på, men ikke egnet seg til frysing. Kanskje du og får satt inn to ? uansettm, visst det er gullegg du har, så trenger du bare 1 :):)

Skrevet

Takk ska dere ha. :) Godt å få tilbakemeldinger fra dere damer. :) Det hjelper utrolig mye. :)

Ja...tenk om jeg får satt inn to...

E kjemperedd for at de ska ringe i morgen og si at ingen av eggene har delt seg videre.... kanskje jeg må slå av telefonen....og bare møte opp til avtalt tid på mandag uansett... forlange et egg eller to... jepps...haha... det va en superidè...må være hormonene som jobber her... :)

Nei da... positiv tenkning... så klart de ikke ringer å sier det i morgen...mandag blir jeg ruger! Nemlig. :)

Skrevet

Kjenner til den redselen Phoenix1.. Satt med den hele veien til Oslo i dag, da hun skulle ringe hvis ingen av de 2 eggene utviklet seg.. Vi har ca. 1,5 time og kjøre og skulle være der kl 10, bioingeniøren sa hun var på jobb fra rundt kl 9 og når klokken nærmet seg at hun kunne ringe kjente jeg magen var veldig urolig.. I stedet hadde jo også et 3. egg begynt å dele seg, og håper du er like heldig (selv om kvaliteten på våre egg sikkert kunne vært bedre, da de ikke var noe å fryse ned...)..

Krysser alt som krysses kan for deg:-)

Skrevet

Jeg tror det kommer til å gå bra med delinga. Skal vel mye til at ingen av de deler seg videre...Og husk du trenger bare et perfekt egg!

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...