Gå til innhold

Lillegutt på 12 dager blør i navlen..hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går da vi skulle skifte bleie oppdaga jeg at lillegutt hadde blødd i navlen. Jeg tok en q-tips med vann og vaska bort og tørka godt. Neste bleieskift var det kommet nytt.. Er dette normalt? Han mista navlestumpen for ca 1 uke siden. Det skal sies at han hadde mageknip i går og var veldig urolig og bukta og vrei seg sånn at bleien kan ha gnukket borti navlen under disse "taka".

Noen andre som har opplevd dette? Kan ikke huske JM nevnte noe om det..bare at det kunne verke litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ringer selvfølgelig helsestasjonen...

Skrevet

er den åpen alle dager da tro?

Skrevet

Helsestasjonen har stort sett bare åpent mandag til fredag, jeg ville ringt føden, siden det er helg! :)

Skrevet

Jeg ringte barselavd. jeg låg på. Hun jeg snakket med syntes ikke det hørtes ut som noe "farlig", men at han blødde fordi hinna inni der hadde løsnet eller noe. Dersom det ikke ga seg iløpet av helgen skulle jeg ringe poliklinikken. Det renner ikke akkurat, bare at det samler seg blod i navlegropen. Skal prøve å ikke pirke borti med q-tips nå, og se om det gir seg.

Blir så nervøs for alt!!!

Skrevet

Mini her blødde også litt i navlen, men det var jo fordi det fortsatt var sårskorpe der etter at navlen ramlet av. Det er jo tross alt et sår, så sikkert ikke noe å bekymre seg for om det ikke kommer store mengder da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...