kosemoms♥med ny spire Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 klarte jo ikke å vente, så tok den billigtesten i dag og der kom det jo ikke opp noen test-strek Dumme dumme meg! slitsomt å ikke vite når ikm er....
*Ønskergjerne* Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 tenk ikke slik! du er ikke dum!! og siden du ikke vet når ikm er - så kan d være håp fremdeles da lykke til
Gjest Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Isåfall må jeg være tragisk dum, for jeg har testa 4 ganger.. Ikm er nok forbi, men ikke noe TR, og negative tester.. Hva kan man gjøre da? Måå jo bare teste! Men siden TR ikke har kommet har jeg regnet ut at syklussen sannsynligvis er lengre enn forventa, og jeg har en ide om at el var 24. august, og dermed er det 14 dager siden på mandag. Men kommer til å teste med CB i morgen for slikt har man tid til en søndagsmorgen! Jeg hadde glemt å reg. forje TR, men husket at den dagen fikk jeg den før tiden og at jeg skulle å bade (typisk). Så gikk tilbake og sjekket på facebook (av alle steder) hva jeg hadde skrevet akkurat den dagen, og da fant jeg tilbake til datoen! Ganske greit. Kanskje du klarer å leite deg tilbake til forje gang hvis du virkelig tenker etter.. ? Noe du handlet på butikken akkurat den dagen, og kan f. eks sjekke kontoutskrift?
kosemoms♥med ny spire Skrevet 5. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2009 har brukt en formue på tester denne pp, men fikk svaaaak strek på torsdag med cb pluss...så var egentlig veldig dumt av meg å teste med billigtest i dag ( er jo egentlig ganske sikker på at det har gått denne gangen, også gjør jeg meg selv usikker ved å teste så tidlig en gang til! Derfor: dumme dumme meg! Har prøvd alle mulige ting for å prøve å huske sist tr...men heeelt blankt desverre
kosemoms♥med ny spire Skrevet 5. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2009 hahahaha, jeg eier ikke selvdisiplin altså!! klarte ikke å vente med cb'en til i morgen, så tok den nå (andre urinen denne morgenen) og fik et svaaaakt kryss, men sterkere enn krysset jeg fikk på torsdag! Da var jeg lettet igjen ))) for en berg og dalbane det er å være testoman ;-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Hørtes ut som meg..hehe. Bare eg har ikkje turt å testa igjen! Fekk svak pos. på ein test eine dagen, også neg. dagen etter med digital....også har eg ikkje turt å teste igjen! Hehe...Ei uke siden test og ingen mens...så kjenne berg og dalbanen!!! Godt å se du fekk deg et svakt kryss igjen da Kanskje eg må overtale gubben te å slante ut med litt peng te ein test..... Grattis med sterkere kryss!!!
kosemoms♥med ny spire Skrevet 5. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2009 hehe, godt vi er flere krysset var faktisk bare sterkere enn torsdagen akkurat når det var gått 2min, etter det ble den svakere igjen! Men tar det som et godt tegn og får nå PRØVE å vente noen dager med å teste igjen! Vurderer å dra å kjøpe 1 cb pluss test nå, så jeg får testa med den første morgenurinen i morgen...MEN vet jo at det er lurt å vente noen dager....hehe spørs om jeg klarer det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå