Enda en! Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Nok en hysterisk raptus fra meg: Har vært hjemme noen dager fra jobb pga forkjølelse. Alle er så redde for svineinfluensa, så jeg har holdt meg unna selv om symptomene har vært milde. Torsdag kveld ble jeg plutselig superkvalm og kaldsvettet. Akkurat da trodde jeg at det var relatert til graviditeten og forkjølelsen/influensaen, men jeg har fortsatt masse knip i magen og er skikkelig uggen med løs mage. Mistenker en skinkepakke. Ingen andre i familien er dårlige, og jeg hadde silla på skinke den dagen. Synes den var litt løs i konsisensen, men det var lenge til utløpsdato og den ble åpnet samme dag. Angrer veldig på at jeg spiste den! Listeriabakterien gir ikke symptomer så fort, etter det jeg forstår, men er det noen som vet om en hver matforgiftning kan gi misdannelser eller fremprovosere abort? Er ganske redd nå...
It's all about me Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Jeg ble også skikkelig matforgiftet da jeg var ca 6 uker på vei. En uke senere tok jeg en tidlig ul for å sjekke hvordan det var gått, der så jeg en liten rund dings med et bankende hjerte i. Føler du deg usikker anbefaler jeg deg å gjøre det samme. Det koster litt, men fy så mye bedre en føler seg etterpå.
Enda en! Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 Takk for svar! Så godt å høre at det gikk bra! Skal til legen på tirsdag, og skal høre med han hva han tror. Vil for sikkerhetsskyld be han teste meg for listeriose. Er bedre nå, men orker ikke kokt skinke på en stund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå