Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Etter å ha vært borte herifra i over ett år, er jeg nå tilbake.... Den 15.06.08 fødte jeg verdens herligste jente, og jeg har storkost meg med henne dette siste året.. Og nå er jeg gravid på ny... Denne gangen med litt blanede følelser, for selv om vi ikke har brukt prevansjon siden jenta ble født, så hadde ikke helt ventet og bli gravid nå... Jeg har akkurat fått ny jobb, ei lita stilling, men dog en jobb, og hadde vel håpet at jeg skulle bli litt mer innarbeidet der før noe skjedde.. Men nå får jeg bare jobbe som der, slik at jeg får opparbeidet meg fødselspenger... Gleder meg også veldig til og bli mamma igjen da, selv om det ikke var helt ventet akkurat nå...
To tette og ei badehette ;) Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Gratulerer med graviditeten da!!! Ikke bry deg om at du er gravid i ny jobb. Det gjorde jeg sist.. og det har jo ingen hensikt. Jeg begynner i ny jobb til mandag, og har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Det eneste som plager meg med det er at når/hvis kvalmen kommer så det er kjedelig på en ny jobb. Blir jo reduert når du er på det kvalmeste. Men men.. tar en dag av gangen.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 5. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2009 Takk for det:) Ja, jeg må bare ta det som det kommer.. Var ikke så plaget med kvalmen sist, men fikk BL i uke 16 sist, så er litt bekymret for at den skal komme igjen... Men jeg er bedre trent nå enn sist, og håper på og få trent mest mulig frem til fødselen, så håper jeg unngår BL denne gangen, selv om det sikkert er lite sannsynelig... Men har ikke tenkt og fortelle det på jobb enda, de får vite det etter 3 mnd har gått, eller hvis jeg har behov for og fortelle det pga fravær.... Lykke til til deg også, med både jobb og gravididtet:) Og gratulerer så mye Gulljenta til mamma + spire:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå