1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Lege termin min er 31 mars, babyverden 1 april og her på bim 2 april.. siste mens 23 juni
To tette og ei badehette ;) Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Jeg skjønner ikke hvordan de kan få så forsekjellig. Jeg brukte termin kalkulatoren til BIM siden det er her inne jeg er, men får sikkert en helt annen dato av legen når den tiden kommer. Siste mens (begynnende dag) var 2 august. Så termin er foreløpig 12 mai. =)
Gjest Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Har fått foreløbig termin 27.april. Men selv har jeg regnet meg frem til 3.mai Jeg skjønner ikke helt hvordan man teller og dette med ukene
~Fru R~ Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Jeg kommer til å bruke termin reknet ut av lege, men har ikke vært på kontroll ennå. Det er jo den som kommer til å stå på papirene mine frem til UL. Etter ordinær UL kommer jeg til å bruke termindato reknet ut der. Slik gjør jeg det.
mamman til to gutter Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Hos meg er legen og babyverden enige og det var de sist også, så jeg bruker den datoen. Bim viser 1 ekstra dag nå og gjorde det sist også.
Luans mamma Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Vi har helt like datoer Men legen min var enig med babyverden som sier 1.april, så jeg følger den frem til UL sier noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå