Gå til innhold

Hva er disse tynne strekene på cb!???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Beveger meg inn hit jeg da... Har vært her inne en stund og smuglest litt! hihi... Så nå har jeg et spørsmål som jeg håper noen kan svare på.

Jeg er sånn ca 1 uke over ikm, og i går tok jeg en cb graviditetstest. Den så svvvaaaaaak positiv ut med en gang, så etter en kort stund (innen tidsfristen) kommer det en tynn blå strek til syne!!! Hmm tenkte jeg.... denne testen må det være noe galt med!!

Så jeg tok en test til........ og den akuratt det samme skjedde med denne testen!! Hva er dette a?????

Noen som har opplevd det samme som vil dele noen erfaringer?

Hilsen en ny prøver, med en liten en fra før.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!! jeg har også tatt en slik en , og det kommer vel en strek om man ikke er gravid, og to om man er gravid.... jeg kunne så viiidt skjemte en TYNN svak strek loddrett, men tenkte at det er vel en strek som skal være der ( og bli sterkere hvis man er gravid) . jeg fikk menstruasjon dagen etterpå så var nok ikke gravid =) så jeg er usikker på om det er slik den skal være eller ikke =)

Skrevet

Samme hendte med meg forje PP og jeg trodde at jeg var gravid. Fikk en kjempe tynn svar strek på testen, men mensen kom 2 dager seinere..

ville tatt en ny test :)

Skrevet

Kjøp en digital test, så slipper du tyde streker;-)

På de digitale er det enten eller!

De digitale er jo litt dyrere da.... men det går jo ann å bruke de når man er i tvil. Det har jeg tenkt til.. selv om jeg dessverre ikke har fått bruke for den digitale g-testen enda, sukk!

Skrevet

CB er kjent for sine sytrådstreker, som forøvrig bare er blekk som "flyter ut" .... :-( Jeg har fått de mange ganger, og er ikke et fnugg av befruktede egg hos meg!

Skrevet

Hmm æsj... Rart altså. Visste ikke at cb er kjent for dette. Har tatt mange tester tidligere, men det er første gang jeg har fått slike sytrådstreker. Også på to tester da...... Jaja.. fortsatt ingen mensen så jeg får vente en liten stund til.

Skrevet

Jeg har sluttet med CB vanlig test, kun digital eller billigteststrimler (evnt QR) her... De siste tre pp har jeg fått sytrådstreker. Mensen kom til tiden og alt var jo som det pleier... Det er utrolig kjipt at det er sånn! Får håpe spiren sitter hos deg alikevel, prøv med en annen type test når det nærmer seg ikm:-)

Skrevet

Nå har jeg tatt en ny test, cb denne gangen også... Og jaggu kom sytråd streken igjen!!!!!!! Hvis jeg legger govilja til ser det ut som denne kanskje er bittelitt mer positiv enn de forrige. Men det er alikevel en tynn tråd. Men den er blå da!!! Bare altfor tynn...

Skjønner ikke dette altså.

Skrevet

Prøv igjen i morgen med morgenurin (hvis du ikke er tom for tester, da...) Eller kjøp et annet merke/digital i morgen!

Lykke til!

Skrevet

Hehe, jo nå er jeg faktisk tom for tester.... Tok en 4 test nå.... og den ble helt lik!!! kan jo virkelig IKKE være feil med 4 tester..... Kan godt være jeg mister da, for jeg har lest at det er mange som mister når man får slike svake,tynne streker.

Skrevet

Da har jeg vært å kjøpt en annen test, og denne ble helt lik de 4 andre.... Samme tynne streken....

Så da tok jeg en digital cb.... og denne var jo så klart negativ!!!

Fatter ingen ting nå altså....

Skrevet

Har du noen forklaring på hva dette kan være?? nå har jeg tatt 4 cb, 2 QR og alle 6 testene blir like svakt/tynn positive.... pluss en cb digital som ble negativ... HMMM.. dette er IKKE gøy!!!

Skrevet

Jeg skal å kjøpe meg 2 nye tester etterpå, så skal jeg ha en til idag, å en til imorgen..

CB ble svakt positiv til meg, streken var like tjukk som kontrollstreken men, man måtte skikkelig se ordentlig for å se streken. Å negativ digital i morges.. Blir jo helt rar.

Men siden du har 6 svakt positive tester, så burde jo det stemme! Smyger et lite gratulerer :-)

Skrevet

Sitter også her og ser på cb testen, syltynn strek både i dag og i går, tenker den lurer meg litt:-( Kjennes ut som mens er i anmarsj....venter den om 3-4 dager.

Skrevet

Kjennes ut som jeg også skal få mensen straks, men den dukker jo ikke opp!!! Og 6 tester som viser denne tynne streken... uff... blir helt ødelagt av dette jeg. Jeg vil vite om jeg er gravid eller ikke NÅÅÅÅÅ!!! (nesten ikke utålodig heller da....)

Skrevet

Gjorde det i sta og den var negativ... er dette jeg ikke skjønner!!!! Hvordan kan 6 tester vise svakt positivt, men den digitale negativ!?? Kan det være så mye feil med de vanlige testene?? To forskjellige merker også...

Skrevet

Detter høres merkelig ut ja.. En digital test ville vanligvis vist negativ en uke etter ikm...

Skrevet

Nettopp!!! Dette ER merkelig... Nei, jeg får bare smøre meg med tolmodighet og vente noen dager til.

Skrevet

Tar med urinprøve til legen i dag ca 12 dager siden EL....sikkelig murringer og menssmerter i går, i dag rolig, så jeg forventer negativt svar. Clearblue testen blir bare tydeligere og tydeligere dess lengre den står, tror jeg kjører digitalt heretter.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så det er nok noe med disse tynne strekene på cb!!!!!! Ihvertfall i noen av tilfellende!!!

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!! :) :) :)

Jeg har også fått de tynne "trådene" på CB. Men den digitale er jo så utrolig "ærlig" hehe.. litt med sjarmen med å prøve er jo nettopp dette å tyde tester osv da hehe. Men jeg er helt enig at de digitale er enten-eller og mye lettere sånn sett.

Uansett, masse gratulerer og lykke til med svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...