♥Cherrypie♥ Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 er det enormt??er ikke såå lang..mer normal men ganske bollete og fin! men tør ikke tenke på vekta når hun er 8mnd.. for storesøstra veide 8,5 da hun var 9mnd!! vil hun bli veldig stor da eller??stagnerer d snart?? jeg fullammer å spiser sundt selv..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 min er 4 mnd og veier 7200, var 4110 ved fødsel.. barn som kun får morsmelk kan ikke bli overvektige:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 ok:) hun her var akkurat 4kg ved fødsel..men hun kan jo ikke fortsette å gå opp så mye hver mnd?..vil hun veie 13 kg når hun er 9 mnd da eller?hehe:)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Hehe... tassen her var jo 6,3 kg på 6 ukers kontrollen Hva kommer han til å veie når han er 4 mnd da tro???? Er ikke bekymret for det. Tror nok babyen din er fin og har det bra jeg De har vel perioder der de vokser mer enn andre perioder
godmamman Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Mye å mye,ja det er jo ikke lite;) men deilig da. Min ble liksom aldri tjukk å god,bare helt vanlig med 2 gode valker på låra,fullamma til 6 mnd ,så grøt og nan,men neida han forblir bare passe:( hehe,ville gjerne ha en med skrudd på hender;) hihi. Bedre det er den veien enn at di ikke vil spise:( min er 9 mnd 9,7 kilo, ca 75-77 lang;)
Studine mevik Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Gutten min er litt over 2,5mnd. På 6ukerskontrollen veide han rett over 6kilo og når jeg veide han hjemme for rundt 2uker siden så veide han 7,3. Han er ganske lang. Har ikke målt lengden hans siden forrige kontroll men det vi har i str 62 er akkurat passe så regner med å måtte bytte til 68 veldig snart. Jeg bekymrer meg ikke for vekten hans. Det går seg til når de begynner å krabbe og gå
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Tulla mi er 2,5 mnd akkurat. Hun ble veid på helsestasjonen forleden og hun veide 7 kg. Det er normalt! Jeg bruker allerede str 68 på henne. Det flater ut, du merker sikkert at babyen spiser mindre i perioder nå fremover. Jeg veide 5 kg selv da jeg ble født, og la nesten ikke på meg den første mnd. Alt jevner seg ut
Frøken Freken Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Kjenner en på 6 mnd som er 12 kg... Snuppa mi veier 8,3 og er ett år på mandag. De er forskjellige, og det er jo vi voksne også! Helt greit, syns jeg.
Maia&Mathias <3 Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Min "lille" gutt veide 9240gram på forrige kontroll og da var han 4,5mnd! Han er ganske lang også da, 70cm. Må innrømme at jeg er synes han veier ganske mye, men han får jo bare mm + grøt til kvelden så satser på at vekta flater ut når han begynner å bevege seg mer... Så vi som har store og tunge barn får bare være glade for at de har litt mer å tære på hvis de skulle bli syke! ;P
CMH Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Jenta min er 7,5 mnd og veier det samme ca. Enormt er det vel ikke men Alle babyer er forskjellige, fullammer du blir ungen ikke overvektig da.. Stagnerer nok når hun rører seg mer
*Lissi* Skrevet 6. september 2009 #11 Skrevet 6. september 2009 Sikkert helt perfekt. Snuppa her var 8 kg da hun var litt over 10 mnd. Men hun er ganske liten da:-)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 7. september 2009 #12 Skrevet 7. september 2009 nen er store andre små=) like gode alle likevel=) snuppa mi er 9,6 og 74 cm lang. snart 9 mnd. fått beskjed om at ho har lagt litt over kurven. men hun var 7,8 da hun var ca 4 mnd.
AE84 Skrevet 7. september 2009 #13 Skrevet 7. september 2009 du må iallefall ikke sammenligne me eldstemann! her veier min på 5mnd det samme som eldstemann veide da han va 10mnd! så store forskjeller!! han er mye lengre også!! de sier at d går fort opp til 10-11kilo! og så kan det stoppe opp litt!! så ikke gå å tenk på det!! IALLEFALL ikke så lenge du fullammer!! ;o)
FruBoger fødeklar Skrevet 7. september 2009 #14 Skrevet 7. september 2009 Mi er 9mnd og 8,4 kg...Lita tite:) Tre-fire måltider om dagen og melk når hun skal sove (tre dupper) og til "tidlig frokost"...Spiser som en mann! Men hun er veldig veldig veldig aktiv og er ikke i ro ett sekund:) SLITEN mamma
3 prinser <3 Skrevet 7. september 2009 #15 Skrevet 7. september 2009 8,5kg var min når han var 3mnd:) Nå er han 4 mnd og 9 380g/68cm. Har vært stor hele tiden, men begynner å roe seg litt nå på vektøkningen. Skal sies at han var 4 585g/54cm når han ble født:) Så en stor plugg allerede da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå