Gå til innhold

Fant ikke hjertelyd med doppler

Anbefalte innlegg

Var på første kontroll idag. Fikk tilbud om doppler, og takket ja. Hadde en spontanabort i fjor, så tenkte at det ville være godt å høre hjertelyden. Legen advarte om at jeg ikke måtte bli redd hvis han ikke fant noe, siden doppleren ikke var så god. Men er i uke 9+6, så hadde virkelig forventet at han skulle finne noe... Temmelig bekymret nå. Fikk henvisning til tidlig ultralyd, og har fått time rett over helga.

Noen andre som har opplevd å ikke høre hjertelyd med doppler og så har det gått bra allikevel?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140615806-fant-ikke-hjertelyd-med-doppler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok mange som opplever å ikke høre hjertelyd på et så tidlig stadium :) Det de sier man ikke kan regne med å høre hjertelyd før etter uke 12 med doppler (siden man kan ende opp med å måtte lete lenge). Skjønner at du er bekymret, men om alt annet virker i orden så er det nok det :) Godt at du får tidlig ul da slik at du slipper å engste deg.

Masse lykke til! :)

sist nekta jm å sjekke meg til uke 15. Av den grunn du sitter med nå...mor blir unødig nervøs. Har faktisk ikke lbitt sjekket med det før uke 12 noen gang.

Livmora har jo ikke krabbet opp av bekkenet enda, så det er jo ikke så rart han ikke får opp hjertelyden.

Jeg har babywatcher. 8+0 traff jeg rett på, to ganger:) Lå på 135. Har forsøkt noen ganger etter det men ikke funnet. Ikke hver dag, men hver andre kanskje. Er 9+1 nå og fant ikke noe i dag. Bekymrer meg ikke forde:) Er faktisk normalt...

Annonse

Legen min nektet å lete etter hjertelyd da jeg var på kontroll 12+0 sist siden det var liten sjanse for å høre noe. Jeg skal på første kontroll 12+0 denne gangen også, og regner ikke med å høre noe hjertelyd da heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...