To tette og ei badehette ;) Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 ... var kvalm sist graviditet og som slapp unna med kvalmen denne gangen? Jeg venter nr to og er kun 4+5 og sist jeg var gravid, så var jeg sååå dårlig. Jeg merker at jeg gruer meg sånn til den kvalmen, så derfor lurer jeg på dette da..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hm, jeg kan jo svare selv om jeg er redd jeg ikke har så mye positivt å komme med :-( Jeg var ganske kvalm med forrige, og det tidlig som du nevner. Denne gangen kom ikke kvalmen før uke 7, men den er kanskje værre denne gangen :-( Men sea-band hjelper meg! Fås kjøpt på apoteket. Må brukes døgnet rundt da. Viktig å sove med de på, slik at de har effekt når du våkner om morgenen. Synes det er litt lettere nå. Er snart 9 uker. Håper kvalmen holder seg unna for din del!
To tette og ei badehette ;) Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Ja jeg elsker sea band. Bruker det alltid når vi er på båttur og sånn. Er kun 4+5 da, men skal passe på å alltid ha med meg disse båndene i tilfelle kvalmen intreffer. Begynner i ny jobb til uka, og jeg vil IKKE ha den kvalmen. Ouff...
Mamma til*2 jenter* Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg venter nr.2 å fikk ikke kvalmen før i uka 8 å er nå i uke 10 å er allerede mye bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå