Gå til innhold

Hvilke vintersko kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

......

Er det de viking goretex som er best?

Kjøper dere brukt? Om de ser ganske fine ut fremdeles...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det anbefales ikke å kjøpe brukt,heller ikke å arve fordi disse små bena er så myke å skal gi de inn helt nye,er viktig for føttene!

Har ikke kjøpt vintersko siden datteren min ikke går enda, gikk 3skritt for aller første gang,så hun har kun de første skoene til nå fra Ponni..

Lykke til

Skrevet

kjøper viking sine, men vet ikke om det er de som er best

Skrevet

Trur jeg fant siste testen fra fb, og der kom de helt opp.

Men hvor kjøper dere de?

Hvor er de rimeligst?

Skrevet

Viking kom best ut i testen på varme og vanntetthet, men de er ikke så myke i sålen til små barn... Vi har Geox støvler med gore-tex de er supre! Ikke så tykke men det er bare å ta et par tykke ullsokker i :-)

Skrevet

vesla mi skal ha ecco, hun hadde de som sine første sko, og var strålende fornøyd :)

Skrevet

Kjøpt geox coretex, kostet 599,- men tenker at det er verdt å ikke spare på!

Skrevet

Snuppa mi får viking goretex i år. Hadde de i fjor og var veldig fornøyd. I tillegg får hun et par geox goretex som vi kjøpte på 70% på våren. Geoxene virker litt tynne å bruke på de kaldeste dagene synes jeg, og det kan være greit å ha et par å bytte på med.

Når det gjelder brukte sko til barn så er det i prinsippet riktig at barn ikke bør arve sko. Men når det gjelder de yngste barna så er det en del sko som faktisk er så pent brukt at det ikke er noen fare. Jeg har selv arvet noen sko til barnet mitt og når jeg ser at de er brukt så lite at ulla inni skoen ikke er tråkket flat engang så er det helt i orden. Det er bedre å f.eks kjøpe et par svært pent brukte sko av god kvalitet enn å kjøpe splitter nye, sko av et billigmerke som ikke holder ungen varm og tørr er min mening.

Skrevet

Vi har kjøpt to par ecco sko. Ett til bruk, og ett til skift, de kjøpte vi på salg :)

Men man skal ikke kjøpe sko som er brukt, for barna skal gå inn skoene selv.

Skrevet

Jeg har enda ikke gjort meg opp en mening om hvilke vintersko vi skal gå til innkjøp av i år. Har god erfaring med Viking gore tex fra før, men vet ikke om det blir disse i år. Noe med en form for tex-membran blir det i alle fall, viktig at de er vanntette.

Kjøper ikke brukt og lar heller ikke jenta vår arve etter storebror, siden skoene formes etter den som har brukt dem og dermed i verste fall kan gi feilstillinger i foten hos den som arver sko.

Skrevet

Takk for svar dere!

Noen som har handlet vinterskoene fra skoringen?

Tittet der idag.. De har goretex, og mannen bak disken garanterte at de var bra, ellers kunne jeg levere de tilbake igjen, for han solgte ikke sko som ikke holdt...

Men dere med august babyer; eller rundt der, hvilken sko str kjøper dere?

Det er jo forskjell på ben, men lurer, er litt usikker for ho bruker 19/20 nå.

Skrevet

Jeg tenker å kjøpe Viking GoreTex, sikkert i str.21-22. Hun bruker 20 nå, men det er sånn akkurat. Vil jo ha plass til ullsokk og at det er noe å gå på. Derfor tenkte jeg å vente litt nærmere vinteren med å kjøpe, slik at jeg ser bedre hvilken størrelse jeg bør ta. Kan jo enda strekke seg litt så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...