Gå til innhold

hvordan er det på kreta i begynnelsen av oktober?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pøh. Sludder og pølsevev.

Vi var på stranda 2 dager, og lå der da med gåsehud. Ellers var det mye kald vind, regn, lyn og torden. Det kan være at vi var uheldig, men jeg har hørt om mange som har frosset på Kreta. Og det med boblejakkene er faktisk sant.

Hvorfor ikke avbestille, du som har bestilt, og til deg, ditt hengebuksvin, hvorfor ikke velge et annet "syden-land"? Jeg kan tippe at Tyrkia, Egypt og Kanariøyene har fin temp, uten at jeg kan garantere det.

Annonse

Jeg var på Kreta i oktober for mange år siden (2000 tror jeg det var), og da var det varmt og deilig. Vi gikk i bikini og badet i havet, t-skjorte og shorts om kveldene. Skal sies at det visstnok var varmere enn normalt det året da :-)

Vel, Kreta kan nok for bli litt kaldt ja, men det kommer faktisk mye an på hvordan sommeren har vært. Slik er det med hele middelhavet når midten av septembet kommer og sesongen er over.

Men hva med å ta en tur til Egypt? Der er det fortsatt varmt og godt vet du. Fine hotell, super service og de de fleste snakker engelsk.

Vi har vært der to uker i oktober/november de siste fire årene, og har alltid vært fornøyde. Aldri vært noe problem med mat heller, og det er det ikke alltid man kan si ;)

Jeg tror ikke du trenger en "god" grunn for å avbestille, men dere må nok betale litt. Jeg ville ha undersøkt om jeg var deg. Men hvis ikke må vi krysse fingrene for at ikke dere blir like uheldige som oss! Om været ikke blir så fint, kan man jo dra på utflukter etc, som kanskje er mer behagelig å være med på når det ikke er så varmt. Lykke til og god tur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...