shalin Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg tenkte det kunne være hyggelig med noen å "prøve sammen " med,dele litt erfaringer, tanker og følser. Jeg hadde el forrige helg,på fredag,så jeg håper ikke mensen kommer denne gangen,men jeg har ingen tegn på graviditet,men man må jo holde motet oppe. Vi har prøvd en god stund,(har en datter på snart 7 år)jeg har fått sjekket at jeg har eggl og at alt ser bra ut,så det er vel bare å forsette å prøve. Jeg holder på å lese boken "the Secret" en utrolig flott bok(anbefales),da tenker jeg på alle oss som så gjærne vil ha barn,og som prøver iherdig,hemmeligheten er å tenke positivt og tro at det skjer,så da er det jo bare å forvente seg en postitiv test snart;--) Noen andre som vil henge seg på her? Lykke til alle prøvere
Ønsker troll 2010 Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Jeg henger meg gjerne på... Hadde EL forrige onsdag, så har IKM neste uke (uke37). Dette er min første pp så er veldig spent. Men er redd jeg tenker for mye på det. Typisk hvis jeg blir en av de som prøver leeenge. Men som du sier... Vi MÅ tenke positivt. Selvfølgelig kan det være oss som tester positivt neste uke Ønsker deg/dere masse lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå