☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Noen som vet? Testet knall positivt på tirsdag og onsdag, svak positiv i går torsdag og i dag fredag, er i dag på syklus dag 17, den skal vel ikke være positiv hele uka?! Noen som vet?
♥Axinija♥ Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Dersom det er disse billig-stavene, så er den ikke positiv med mindre teststreken er like sterk/sterkere enn kontrollstreken... Jeg tok slike tester i hele forrige uke, og det var alltid en svak teststrek der..og jeg hadde ikke EL da, men fikk det i går!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Hadde ikke svak EL-strek før dagen før EL faktisk - så var den knall positiv i 2 dager (tirsdag og onsdag), i går torsdag var den svak og i dag fredag svak... Ja, det er disse billig-stavene, godt å høre at det er helt normalt - for lurte jo nesten på om det var noe feil ett eller annet sted, men da er det jo greit. Hadde EL enten på dag 15 eller 16 (i går) - er i dag på dag 17 - så bare 12 dager igjen til IKM - det blir laaaaaange 12 dager!!! Ha en strålende fin helg da Axinija Gutt03+1MA+1SA 4.PP og tusen takk for svar =) Klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Ut i fra pakningsvedlegget så er ikke EL-testen positiv dersom streken ikke er sterk nok.. Spennende er det i alle fall, håper denne Pergo-kuren gjorde susen! Jeg har EL idag (tror jeg?), positiv EL test i går (CB-dig) i 14-tiden, den var fremdeles positiv i morrest, skal teste på ny i kveld...håper den er negativ da, hehe! Vi kunne vel ikke kommet nærmere hverandres IKM enn vi er nå?? Hadde jo vært superartig om det klaffet for oss begge, da kunne vi jo fulgt hverandre "all the way" *ønsketenking*... Ønsker deg og en super helg sammen med familien...sambo er på jobb, så jeg skal henge opp nye gardiner i stuen.. KLEM
sommerbaby! Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 el-tester slår ut på lh-hormon. lh har vi i kroppen hele tiden, derfor vil det som oftest alltid slå ut på en el-test. før el danner vi flere lh-hormoner. en el-test er positiv når begge strekene er like sterke, eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken. håper du ble litt klokere nå
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2009 Jepp - SnartNr2? - ble litt klokere ja, tusen takk for svar =) Axinija: J; Ja, nå har jeg bestemt meg for at det klaffer for oss begge to denne pp`n - vil såååååå gjerne følge deg "all the way" ja - tenk å entre 1 tri sammen og gå hele 9 mnd sammen =) Det hadde vært super-hyggelig!!!!!! Sitter å "gliser" litt nå =) Dette blir noen laaaaange, laaaange dager frem mot IKM altså =/ Heldigvis har vi oppussingsprosjekt i kjellerstua på gang nå de neste 4 dagene - så da blir jeg jo veldig opptatt med det, har tenkt å begynne å teste allerede fra dag 24 (som jeg har testet positivt på når jeg har vært gravid før!!) - så håper, håper, håper virkelig det går vår vei nå =) Stoooooooor klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Hehe, du er ikke alene om å sitte og glise nå nei... Blir laang ventetid nå ja, men skal på jobb hver dag frem til torsdag i neste uke og da går tiden litt fortere....har fri fredag, og så jobb lørdag og søndag! Etter det kan man jo vurdere å teste...hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå