Gå til innhold

Hvorfor blir ikke el- testen helt negativ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Testet knall positivt på tirsdag og onsdag, svak positiv i går torsdag og i dag fredag, er i dag på syklus dag 17, den skal vel ikke være positiv hele uka?! Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er disse billig-stavene, så er den ikke positiv med mindre teststreken er like sterk/sterkere enn kontrollstreken...

Jeg tok slike tester i hele forrige uke, og det var alltid en svak teststrek der..og jeg hadde ikke EL da, men fikk det i går!

Skrevet

Hadde ikke svak EL-strek før dagen før EL faktisk - så var den knall positiv i 2 dager (tirsdag og onsdag), i går torsdag var den svak og i dag fredag svak... Ja, det er disse billig-stavene, godt å høre at det er helt normalt - for lurte jo nesten på om det var noe feil ett eller annet sted, men da er det jo greit. Hadde EL enten på dag 15 eller 16 (i går) - er i dag på dag 17 - så bare 12 dager igjen til IKM - det blir laaaaaange 12 dager!!!

Ha en strålende fin helg da Axinija Gutt03+1MA+1SA 4.PP og tusen takk for svar =)

Klem fra

Skrevet

Ut i fra pakningsvedlegget så er ikke EL-testen positiv dersom streken ikke er sterk nok.. :)

Spennende er det i alle fall, håper denne Pergo-kuren gjorde susen! :)

Jeg har EL idag (tror jeg?), positiv EL test i går (CB-dig) i 14-tiden, den var fremdeles positiv i morrest, skal teste på ny i kveld...håper den er negativ da, hehe! :)

Vi kunne vel ikke kommet nærmere hverandres IKM enn vi er nå??

Hadde jo vært superartig om det klaffet for oss begge, da kunne vi jo fulgt hverandre "all the way" *ønsketenking*...

Ønsker deg og en super helg sammen med familien...sambo er på jobb, så jeg skal henge opp nye gardiner i stuen.. :)

KLEM

Skrevet

el-tester slår ut på lh-hormon. lh har vi i kroppen hele tiden, derfor vil det som oftest alltid slå ut på en el-test. før el danner vi flere lh-hormoner. en el-test er positiv når begge strekene er like sterke, eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken.

håper du ble litt klokere nå :)

Skrevet

Jepp - SnartNr2? - ble litt klokere ja, tusen takk for svar =)

Axinija: J; Ja, nå har jeg bestemt meg for at det klaffer for oss begge to denne pp`n - vil såååååå gjerne følge deg "all the way" ja - tenk å entre 1 tri sammen og gå hele 9 mnd sammen =)

Det hadde vært super-hyggelig!!!!!! Sitter å "gliser" litt nå =)

Dette blir noen laaaaange, laaaange dager frem mot IKM altså =/

Heldigvis har vi oppussingsprosjekt i kjellerstua på gang nå de neste 4 dagene - så da blir jeg jo veldig opptatt med det, har tenkt å begynne å teste allerede fra dag 24 (som jeg har testet positivt på når jeg har vært gravid før!!) - så håper, håper, håper virkelig det går vår vei nå =)

Stoooooooor klem fra

Skrevet

Hehe, du er ikke alene om å sitte og glise nå nei... :D

Blir laang ventetid nå ja, men skal på jobb hver dag frem til torsdag i neste uke og da går tiden litt fortere....har fri fredag, og så jobb lørdag og søndag! Etter det kan man jo vurdere å teste...hehe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...