Gå til innhold

Vi blir ikke enig... Noen råd?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og samboer min blir ikke enig om navne på babyen. Vi tror det blir gutt, og vi har en del navn som vi liker. som f. eks Trym, Leo, Neo, Ian ol. Vi ønsker å ha et kort navn siden vi skal ha begge etternavna våres. Jeg liker best Edvin, etter min bestefar, men samboeren min er ikke helt enig. Han synst navne er greit, men ikkje kjempe fint.

Blir det jente skal hun hete Ella:-)

Noen tips til hvordan jeg kan få han til å endre mening, eller kanskje noen andre har flotte navn på lur?

Tips taes i mot med glede:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140614605-vi-blir-ikke-enig-noen-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ella er nydelig, så krysser fingrene for at det blir jente! Haha

Mange fine guttenavn også da :-) Ian og Leo(n) er fine navn!

Edvin, Trym og Neo liker jeg ikke, men Noah er kjempefint!

Korte guttenavn

Max

Liam

Lavi

Theo(dor)

Sander

Lucas

Philip

Jonas

Simon

Martin

Mike

Mark

Eric

Leo

Leon

Isac

Dennis

Devin

Kevin

Kyan

Milo

Ellers syns jeg Andreas, Nicholas, Sebastian, Adrian, William, Nicolai og selvfølgelig Maximilian er kjempefine navn, men kanskje litt i lengste laget, hvis dere skal ha begges etternavn..

Det er kjempeviktig at dere er enige om navnet. Og i mange tilfeller er det kanskje bedre å velge et navn som begge liker godt - selv om det ikke står øverst på favorittlista til noen av dere - enn å velge den enes favoritt som den andre ikke liker i det hele tatt.

Sett dere ned og skriv hver deres liste over de 10 fineste navnene dere vet. Kanskje det er noen navn dere kan enes om selv om de ikke topper listene.

Både Trym og Edvin er fine navn :)

Kanskje du kan prøve deg litt frem å kalle babyen i magen de forskjellige navnene når du snakker til/ om magen :) Det kan jo hende mannen din blir vant til dem etterhvert. Det er jo sånn med navn man ikke har hørt så mye før.. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...