Gå til innhold

Erfaringer med akupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg hører egentlig ikke til her inne, men tenkte å høre om det er noen som har noen erfaringer med å få spiren til å sitte med akupunktur?

Jeg har nettopp vært gjennom 2 tette aborter, den ene en MA i uke 10 ca, den andre en SA i uke 6, og tenker litt på å gå til akupunktur, noen som har noen erfaringer å dele?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tenke positivt!

Jeg hadde en ma i januar 09 i uke 11. Mange sa at man trolig kom til å bli raskt gravid igjen. Jeg har en del venninner som har gått til akepentur. Bestemte meg derfor for å "hjelpe til litt" med dette selv.

Begynte ca to måneder etter ma og ble gravid igjen i løpet av tre måneder. Er nå 8 uker. Jeg her veldig troen på at dette hjalp meg. Går fortsatt for å stimulere blodet, slik at fosteret skal holde seg der.

Det koster litt penger, men jeg mener det er verdt forsøket. Går til en som heter Vibeke Fjeld på majorstua i Oslo.

Lykke til hvis du prøver:) eller uansett:)

Skrevet

Kan også anbefale en som heter Katharina Nes, hun driver alternativklinikken.

Studerer akupunktur og vi hadde henne som lærer. Er veldig flink på kvinne problemer og spes infertilitet. Nå er det heldigvis ikke det du har, men sikkert en liten ubalanse (kinesisk sett) som hun kan rette opp :)

Skrevet

Takk for svar begge 2 :). Jeg skal ta noen telefoner til uken og satser på at jeg får time hos en av de, synes det er verdt et forsøk.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...