jollybaby Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Det var trist men nå er søknaden sendt til Aleris. Det blir endel dyrere men pytt pytt! Er det noen som har erfaring med Aleris?
kaffeplante Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 kan jeg spøøre hvorfor dere får avsalg???
jollybaby Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Jeg er for tjukk. BMI på 34. Grensen går på 33.... VAr forberedt, men veldig kjipt likevel.
kaffeplante Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 hor er det grensen er 33...i trondheim er den 35....må du ned masse for å gå ned en bmi da? det er i alle fall stor økonomisk forskjell viss det bare er noen få kilo det er snakk om
jollybaby Skrevet 4. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2009 på riksen. Jeg må ned 10 kg. Har allerede gått ned 10 så jeg veit hvor tungt det er. Og ikke minst hvor lang tid det tar. Jeg vil jo ikke gå ned for fort, da raser man jo bare ipp igjen.
kaffeplante Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 hæ...må du ned hele m10 kg for å gå ned en bmi?????men det er jo fritt sykehusvalg i norge....hva med å få hjelp v /St.Olavs i Trondheim da???
jollybaby Skrevet 4. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2009 jeg må gå ned såpass fordi jeg er så lav i tillegg... Kanskje jeg skal sende en søknad dit også da... Godt tips.
kaffeplante Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 jeg er også kort...men om jeg legger på 10 kg over det jeg veier nå så stiger bmi med hele 4 poeng
kaffeplante Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 synes bare det er urettferdig at jeg får dekt 3 forsøk bare fordi jeg bor i trøndelag mens du må ut i det offentlige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå