Gå til innhold

Jetlag.... Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen uker reiser vi på ferie (deilig), og gleder oss masse. Har ingen bekymringer om å reise langt, men lurer på om det er noen der ute som har noen tips når det gjelder baby og jetlag.

Småtten er 10 mnd og sover godt når han skal sove til vanlig, men er innstilt på at søvnrutiner blir totalt snudd på hodet når vi nå reiser til andre siden av jorden. Så; er det noen tips der ute som kan gjøre overgangen litt smoooth?

Alle råd mottas med stor takknemlighet =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips, men vær så snill og skriv dine når du kommer hjem :-) Drar selv i februar... og det er en av tingene jeg gruer meg til!

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Gruer meg ikke. Tenker det kommer til å gå fint, må bare tilpasse.

Skrevet

Jeg var nettopp i USA med 7 timers forskjell mellom her og der. For meg, så brukte jeg melatonin 500 mcg (som kan fås kjøpt på Wal-Mart). Da jeg ammer, så fikk babyen litt i seg tror jeg, for jeg var helt ferdig med jetlag etter 2 dager, og det var hun også. Gjorde det samme da vi kom tilbake til Norge, og igjen, ikke noe problem.

Men hvis man ikke ammer, så aner jeg hvordan du kan gjøre det med babyen. Min baby fikk sove så mye hun ville på flyet (og det var ikke mye skal jeg si), og hun var ganske trøtt da vi kom frem. Tror det hadde gått greit uten melatonin for hennes del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...