Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 ha ha ha ha ha. . det er faktisk så tåpelig at jeg ikke tror noen ting på at du velger ett sånt navn på en unge. . STAKKARS unge. . huldra er ett skummel vesen i mummidalen :P hahahahahaha
It's all about me Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Ha ha ha, kan umulig være seriøst.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Oppkalt etter oljeplattformen i såpeserien Offshore da eller?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 det er TUFSA hu der i mummidalen heter. å ja jeg er seriøs, syns det er fint HI
Lea Laus Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Det er mer en betegnelse enn et navn.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Joda. Så kan søsknene hete Espen Askeladd, Den Grønnkledte eller Anitra og Medusa. Og en liten attpåklatt kan kanskje hete Nøkken.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 jeg syns Huldra er kult
Gjest Toxic Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 Tja... dersom jenta di er født med hale, syns jeg det er ganske passende
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2009 #12 Skrevet 4. september 2009 om hale er årsak til huldra navnet så kan man like så godt kalde ungen katt da? men huldra er jo vakker. sånn typisk rødt/brunt bustete hår med store øyne og litt forkommen med sterk vilje. jeg vil se ut som en huldra! minus halen og kurompa da.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #13 Skrevet 4. september 2009 nei, nei, nei. Tenk på hvor mye barnet kommer til å bli ertet og hvor mange som kommer til å slenge "morsomme" kommentarer.
Gjest Toxic Skrevet 4. september 2009 #14 Skrevet 4. september 2009 Huldra er vakker, ja, men hun er en overnaturlig skapning fra eventyrene. Men for all del, folk kaller jo døtrene sine "Nemi" også... Dersom HI skulle få en gutt ved en senere anledning, bør hun kalle ham Draugen, bare for å holde seg innenfor ett tema
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2009 #15 Skrevet 4. september 2009 hvordan skal man erte en pga navnet huldra? at hun har kurompe? (noe hun helt sikkert ikke har)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2009 #16 Skrevet 4. september 2009 hehe... en gang hos legen var det en søster og bror som hete "Sol og Petter" det syns jeg var en artig kombinasjon av navn
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #17 Skrevet 4. september 2009 Huldra lever i skogen og lokker til seg mannfolk, har trollhale og er vakker. Seriøst? Jeg var redd Huldra da jeg var lita.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #18 Skrevet 4. september 2009 Tenker det hadde vært et kult navn på en bar i indre bygder...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #19 Skrevet 4. september 2009 jeg vet ikke helt om jeg synes noe om Huldra som navn... men Hulda derimot kjenner jeg noen som heter, og det er fint!
soleia Skrevet 4. september 2009 #20 Skrevet 4. september 2009 Om du droppar r så er eg med. Hulda er eit ganske koseleg namn, men Huldra....? nei, berre dumt. Mor mi seier av og til at nokon ser ut som ei hulder, og då meiner ho det ikkje som eit kompliment!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå