sommerbaby! Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 jeg testet positivt i dag. hadde mine aneleser da jeg var kvalm og fant en trusebuse i dag vi hadde ikke sex i går, men dagen før. holder vel om vi bare kjører på nå, fram til testen bli negativ? forrige mnd tester jeg positivt 2 dager. dag 2. hadde jeg også elslim. el-testen var negativ i går. hva tror dere? var det veldig dumt å ikke ha sex i går? får jeg positiv test i morgen også, sleppes vel egget søndag? setter stor pris på svar =)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Hei =) Testen er positiv ca 24-36 timer før egget slippes, så nå er det bare å kjøre på, hehe =) Skal jo holde å ha sengekos annenhver dag også - det har vi gjort denne pp`n, hadde sengekos den dagen jeg hadde knall positiv EL-test, samt EL-slim, egentlig hatt kos annenhver dag fra dag 8, altså 8, 10, 12, 14, 16 - i dag er jeg på syklusdag 17, så bare for sikkerhets skyld blir det kos annenhver dag fremover noen dager til =) Lykke, lykke til da, da har jo vi IKM sånn ca samtidig vi da?! Jeg har IKM ca onsdag 16 sept, enn du da?
pippi_78 Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 He he, trusebuse, den var ny Høres ut som det holder! Jeg tror egget slippes 12-36 t etter første positive test, det vil vel si i morgen eller søndag. Du testa kanskje ikke i går? Tror du tenker riktig, at hvis du får positiv test i morgen også er det vel stor sannsynlighet for at egget slippes søndag. Men kan jo selvfølgelig skje i løpet av lørdagskvelden eller natta også, spørs når på dagen du tester.. Klokere?
sommerbaby! Skrevet 4. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2009 takk for svar pippi! =) ble klokere ja joda jeg testet i går. streken var sterk, men ikke så sterk at den kunne kalles positiv. nå har jeg skikkelig vondt, er øm som fy. aldri opplevd før :S ☆Meg og lille snuppis☆J06+2MA har jeg el i morgen blir ikm 19., like etter deg =) spennende det her.. her er det ikke sengekos annenhver dag, det orker jeg ikke har også en 2åring liggende på samme rom, som ikke skal sove. men under el må vi jo bare hehe 2. mndr jeg har funnet el, så kan vel si vi er 2pp nå =) satser på å ha sex hver dag frem til mandag, det må da holde? tipper el-testen er positiv i morgen også. da blir det sex 2 dager etter el i tillegg, høres det bra ut? syklusene mine er så lange, synes det tar en evighet vil så gjerne gi sønnen min ettt søsken snart
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Ååååå - da er vi to SnartNr2? =) Jeg har en jente på 3 år, som sover i samme seng som oss hver eneste natt, dvs hun legger seg i sin egen seng på sitt eget rom ca kl 19 på kvelden, men hun kommer alltid inn til oss i løpet av kvelden eller natten, så av og til har vi litt problemer med å ha sengekos hvis hun våkner og skal inn til oss - noenganger har hun våknet og kommet inn til oss helt av seg selv - så da har vi måtte avbryte sengekosen og så gå på badet eller ned i stua og fortsette der - blir litt slitsomt innimellom - men hva gjør man ikke for å få en liten spire, hihi =) Har prøvd på nr 2 nå i ca 15 mnd, har blitt gravid to ganger men har mistet begge gangene i år, første gang tvillingene i uke 12 mars -09, andre gang en spire i uke 10 den 30 mai -09. Nå krysser jeg virkelig fingrene for at den sitter godt og signerer en leiekontrakt for de neste 9 mnd denne pp`n =) Jeg også vil sååååå gjerne gi min lille jente på 3 år ett søsken snart - har hatt lyst på søsken siden sommeren 2006 jeg, bare noen få mnd etter fødselen, men mannen var ikke helt klar, så har ventet i 2 år på at han skulle bli klar og når han endelig er klar, så mister vi to ganger på rad!!!! Førstemann ble jo til på p-piller og kom som ett sjokk - så trodde aldri det skulle ta så lang tid å få nr 2!!! Men sånn er det bare =( Blir spennende å følge med deg etterhvert da, ønsker deg bare lykke, lykke til =) Stoooor klem fra
sommerbaby! Skrevet 4. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2009 uff så trist å lese å miste er ikke noe særlig nei mistet selv, så skjønner hva du mener. jeg tok på en måte dette er en "straff" for min del jeg. sluttet på pilla i januar, ble syk og fikk eviglange sykluser. før forrige mnd kom tilbake.. jeg tok en frivillig abort i november, føler det faller tilbake på meg. mistet nov-05 i 14 uke. men vi skal vel klare det en gang til, begge to =) ønsker deg masse lykke til :D
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Jeg skjønner godt hva du mener - jeg har også tatt frivillig abort tidligere, en gang i 1993 (jeg var kjempeung og gikk i første klasse på videregående) og en gang til i 2003 - har mange ganger følt at jeg har "fått igjen" når jeg nå har mistet ufrivillig 2 ganger i 2009, men vi må bare prøve å ikke tenke sånn - det var en grunn til at man gikk frivillig til abort den gangen, det er uansett ikke lett, uansett hvilken grunn man har - man tar jo ikke akkurat lett på det, og for min del var det veldig nøye gjennomtenkt begge gangene. Første gangen hadde ikke gått da jeg bare var 17 år og gikk på videregående - dessuten var han psykopat og slo/banket meg og misbrukte meg både psykisk og seksuelt. Siden jeg var så ung fikk jeg jo hjelp av både skole og familie og legevakten (som jeg havnet på en gang etter at han banket meg skikkelig) legevakten anbefalte meg å anmeldte ham - så da fikk jeg god hjelp til å komme meg unna med stor hjelp av familie... Det hadde aldri gått og fått barn den gangen, og jeg angrer ikke ett sekund på valget jeg da gjorde. Angret heller ikke andre gang jeg måtte gjøre det - det var med en mann som var en skikkelig drittsekk, tenkte bare på seg selv, var utro etter noter og hadde gjeld til langt oppetter ørene, en gjeldsslave med andre ord. Var kjempeglad når jeg kom meg ut etter 3 års samboerskap med den mannen - og kjempeglad for at jeg ikke fikk barn med ham. Nå har jeg verdens snilleste mann som jeg elsker og han elsker meg, han er drømmemannen med stor M, har en nydelig datter sammen og vi giftet oss for 2 år siden - prøver jo på nr 2 da som du nå vet... Nei, dette ble veldig mye meg og mitt og veldig mye "negativt" ser jeg - det jeg egentlig skulle si var at vi må prøve å ikke tenke på at vi "får igjen" fordi vi har tatt ett liv før - man hadde sine grunner!! Vi må nå bare forsøke å tenke positivt og fokusere på det positive fremover - og tenke at vi gjør så godt vi kan - og en gang blir det vår tur!!! Det er jeg helt sikker på =) Nå må jeg nesten "logge" meg av - mannen blir sååååå sur fordi jeg sitter på nettet hele kvelden - det er jo fredag og helg, langhelg for min del da jeg har fri både mandag og tirsdag!!! Ha en strålende god helg, så blir det spennende å følge hverandre fremover =) Goooood klem fra
sommerbaby! Skrevet 4. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2009 vi har nok opplevd mye av det samme ser jeg. finnes så altfor mange drittsekker rundt omkring.. må logge va jeg og, mannen og stesønnen min på 9 kom hjem. snart hoppe til sengs ( som du kanskje skjønte ) og opp kl6 i morgen tidlig :S forbaska jobbhelg.. du får ha en god helg, så håper jeg vi snakkes snart igjen =) stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå