ønskerbaby2010 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Sikkert mange som har spurt om det samme mange ganger.. Men må bare spørre.. Hadde ikm på tirsdag.. Hadde egentlig ikke tenkt å teste, men siden det lå en billigtest i skapet klarte jeg ikke å dy meg i dag..! Den viste en svak strek.. Betyr det at jeg er gravid eller kan jeg ha bli lurt?
ønskerbaby2010 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. september 2009 Og det var ikke morgenurin jeg brukte..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 En strek som er synlig og kommer før tidsfristen skal være riktig. Gratulerer så mye. ha en strålende helg.
SoSpennt Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Nei, du har nok blitt lurt! Neida, en strek er da en strek! Gratulerer!!!
Loppa- nr2 i magen Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Hva det betyr.... Det skal jeg fortelle deg..... Det betyr GRAVID hehe Gratulerer!
ønskerbaby2010 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2009 Jeg turte ikke tro på noen av dere selv om jeg syns det hørtes logisk ut! Men i dag får jeg vel tro siden cb testen hadde ett + tegn!! :) Jeg er GRAVID!!!! Lykke til til dere alle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå