Gå til innhold

hva gjør man så...?

Anbefalte innlegg

Nå har man vært på ultralyd, noe som var en dag jeg så lenge frem til! Og ble utrolig glad over å vite at alt stod bra til. Nå føler jeg at det neste er å handle inn vogn, skru opp seng/stellebord og ordne til etc. Men dette er jo noe jeg ikke kan gjøre før i november (tidligst), da man bor i en minimal leilighet. Og etter det er det jo fødselen å glede (ja, glede) seg til :)

Men hva skal jeg gjøre i september, oktober og evt november? Tiden går så tregt!! Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140613696-hva-gj%C3%B8r-man-s%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg er ferdig å sanke bær, og lage saft skal jeg begynne å vaske rundt tenkte jeg.... Er best å ta det mens bekkenet ennå holder sammen og magen ikke er altfor tung. Og så skal jeg bake litt og fylle i fryseren:-)

Veit ikke når jeg får vaska hus igjen etter fødselen med fire små å holde styr på:-)

strikke litt til den lille kanskje.. ellers prøve å leve livet så normalt som mulig.. Kan jo også være lurt å være litt tidligere ute med julegavehandligen i år. Når desember kommer kan det være at du er temmelig trøtt og sliten.

Gjør - huff det er heldigvis ikke noe problem. lærerjobb,2 små fra før og et hus som skulle vært på stell - ja så kunne jeg tenkt meg emr tid og overksudd. for meg vil nok januaren komme alt for fort, og huset overhode ikke være helt klart til babyvelkomst - men går vel likevel.

Du skal se tiden går fort.

Altså det er ikke slik at jeg sitter i en sofa og lurer på hva i alle dager skal jeg finne på :) det trenes, jobbes etc... Men nå er det liksom så lenge til neste store happening! Men tiden går sikkert fort fremover, får jeg håpe :)

Når begynner dere shopping av de store tingene forresten, som vogn, seng etc?

Annonse

Nå har det vært mye "uteoppgaver" en stund. Bær og sopp skal i hus og tas rede på, veden skal stables inn, garasjen ryddes slik at vi får inn bilen igjen til vinteren osv. Men er enig i at det etter ultralyden kjentes langt til neste begivenhet. Vi har begynt handlingen vi og har bl.a. både vogn og bilstol i hus. Masse klær har jeg også klart (arv). Synes det er koselig å ta det litt etter litt, slik at jeg slipper å stresse med det. Men vi har jo godt med lagringsplass da, så det er ikke i veien og jeg slipper å se på det hele tiden. Ellers er jeg i full gang med julegavehandelen i og med at jeg regner med jeg ikke ser veldig lyst på den når desember kommer. Og til uka begynner svangerskapskurset! :)

Synes tiden går fort, jeg. De store innkjøpene fordeler vi utover høsten. Venter bare på lønning neste uke, så blir det litt shopping. Og så er det en fordel å være tidlig ute med julegavene, ja. (Sier det hvert år, men stresser alltid like før jul) Holder på med å scrappe albumet til storebror, det har jeg ikke rukket enda, så det kommer jeg til å holde på med utover høsten, tenker jeg. Ellers skal jeg bare nyte graviditeten, gleder meg til det og.

Høsten kan være en fin kose-seg-inne-tid, med kakao og kjeks i sofaen mens man ser på høststormen ute. Eller å ta på seg skjerf og støvletter og vasse en tur i høstløvet mens vinden blåser i håret.

Du er ikke den eneste som gleder seg :) Har termin 31 jan og føler det er veldig lenge te, men du verden som man lurer på hvor tida er blitt av hen når den er forbi.....

Jeg er i uke 19 jeg da og har kjøpt vugge på sånn stativ som fortsatt er flatpakka. Mannen min mener at det haster jo ikke, men greit å ha i hus liksom. Vi bor også i en liten leil.

Lykke te!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...