♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Syns maten de spiste i går så godt ut, så har kjøpt inn litt forskjellig fra Santa Maria produktene. Chicken tikka og litt mer. Er maten god?? Gleder meg til middag:-)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 4. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. september 2009 Prøver igjen:-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Litt salt men stort sett god. Best om man marinerer kjøttet før man lager saus etc.
Leeloo76 Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg lagde indisk mat i går, brukte tikka masala sausen fra Toro, den var veldig god. Fra Santa Maria hadde vi mango cutney og raitamix. Brukte ikke hele posen med mix, smakte meg heller frem. Hadde i revet agurk som hadde rent av i et kaffefilter, ble friskt og godt. Jeg skar opp kyllingen kvelden før og hadde den i tyrkisk matyoughurt blandet med tikka masalakrydder og litt av Torosausen. Ble kjempegodt Synes det er vanskelig å finne gode nan-brød, de fleste er ganske tørre selbvo m man har vann på og varmer dem i ovnen.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Prøv deg litt frem med krydderet. Syns generelt at Santa Marias krydderblandinger er ørlite for salt.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 4. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2009 Vi har spist det nå og jeg syns det var veldig godt:-) og ble skikkelig mett og litt heit:-) hehe, nam nam:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå