rima Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Leste et innlegg her om babyen som "finner føttene sine". Jeg begynner å glede meg til min baby finner føttene sine. Og til han ler og til han kryper og til han sitter og står og og og... Lista er lang. Men innerst inne vet jeg jo at dette skjer snart og hva skjer? Tida går og babyen min blir stor. Snart er permisjonen over og jeg skal tilbake på jobb og flytte papirer på kontoret... Jeg koser meg i dag, jeg! Med babyen som lager pratelyder, som klarer holde fast i kosekluten sin, som smiler til meg, som vil ligge tett tett inntil mamman sin. Jeg koser meg i dag. Alt jeg venter på at han skal klare kommer fort nok! Håper alle dere andre også koser dere i dag!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Akkurat slik var min følelser også når lille blå var spedbarn Jeg kosa meg hver dag, jeg! Tok en dag om gangen og virkelig nøt hver eneste dag. Hver epoke er herlig, hver periode er spesiell! Jeg gleda meg til hver ting vi skulle få oppleve sammen med lille blå og hans utvikling, men jeg gleda meg også enormt over det som skjedde der&da!! Hver dag. Jeg kosa meg hele tiden! Det var ubeskrivelig deilig å høre hans gode pratelyder, høre at han faktisk drakk og fikk "føde" gjennom min kropp når vi lå å ammet i senga, det var ubeskrivelig deilig å se det første smilet, høre den hjerteligste latteren vi noen gang hadde hørt, det var ubeskrivelig deilig å ha han sammen med oss i senga og bare dulle med han, se at han ble mer & mer våken for hver dag, ubeskrivelig deilig å se & høre at han sutta på smokken sin og at han kose seg, ubeskrivelig deilig å lukte på han og kjenne huden han, at han ville ligge intill mammaen sin, ubeskrivelig fantatsisk å se han han kunne nå sine føtter, rulle fra rygg til mage, ubeskrivelig fantastisk hele utviklingen fra åling til krabbing, helt ubeskrivelig deilig å se som han koser seg når vi leser, synger, drar i badeland, helt ubeskrivelig deilig å se han virkelig nyter å herje sammen med oss i vår seng og alt, ja,,.. osv. Jeg er av dem som har koset meg enromt mye hver dag, hele tiden!! Og som jeg grudde meg til den dagen jeg skulle begynne på skolen igjen! Jeg er av dem som skulle ønske at permisjon gikk KJEMPE mye sakere, men ikke på beskostning av alt det herlige vi har opplevd Jeg skulle heller ønske at alt gikk saktere, at tiden kunne stå litt stille innimellom. For alt som skjer, skjer for fort, når man ser seg tilbake!!!! Lille blå er nå 10,5 mnd og jeg drømmer allerede om et søsken til han, der vi skal oppleve akkurat like mange herlige dager Fra dag èn har det vært fantastisk <3 Og jeg er så enig med deg, man skal nyte hver enste dag og kose seg med dagen i dag Slik er livet og hverdagslykke!!! Baby- & småbarnstida er den beste perioden i hele mitt liv! Og jeg elsker å være mamma på alle områder LIVET ER FANTASTISK!! Godt at noen også kan skrive om de beste tingene ved det å være mamma ) Takk for ditt gode innlegg
Peders mamma Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Vil bare si meg enig med dere begge to, jeg tenkte og gledet meg slik til alt som skulle skje og tok meg i det at jeg må nyte hver dag her og nå med den fantastiske lillegutten min:) Hjertet mitt eksploderer:))
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Så sant så sant=) Ikke noe vits i å stresse med å være først ute med alt; det kommer tidsnok, og JA tiden går så altfor fort, så det gjelder å gripe dagen og leve i nuet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå