Gå til innhold

Noen flere på 7.dag etter innsett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere her som er likt "i løypa" som meg? Jeg hadde innsett fredag 25.august.

Skrevet

Hei! Jeg er likt i løypa. Hadde innsetting fredag 28.august, og er nå på rugedag 7. Du har nok tullet litt med datoer her...! :-)

Skrevet

Jeg også!

Satte inn fredag 28.august og er også på 7.rugedag. Spennende dager, på tross av at jeg forsøker å ikke tenke mye på det iløpet av dagen.

Men det er vel litt å lure meg selv egentlig.. kjenner jo etter tegn og analyserer det mest som dukker opp:=). Ha ha.

Dette er vårt først forsøk (icsi), hva med dere andre som satte inn samme dag?

Skrevet

Jeg hadde innsetting torsdag 26 aug, så jeg var nesten med på løypa med dere. Fikk satte inn 2 egg (1 to-delt og 1 6-delt). Dette blir min 4. ICSI forsøk :(

Noen av dere har fått symptomer? Lykke til till alle!

Skrevet

Jeg hadde innsetting torsdag 27. aug.. Tror hormonene vår tuller litt med både hukommelse, konsentrering og i dette tilfellet datoene.. hehe

Jeg er på evig symptomjakt om dagen.. Innbiller meg selv at jeg er litt kvalm og at puppene er ømme.. Men tror vel helst det er bare psykisk.. :/

Ønsker dere alle lykke til videre, dagene er lange nå når vi går inn i siste skrulleuka.. :)

Skrevet

Ja, selvfølgelig mente jeg 28.august..he he:) Går litt rundt for meg nå for tida. Så koselig å være flere på samme tidspunkt. Man går virkelig rundt å kjenner etter ALT mulig. Jeg har hatt en del mens-lignende murringer på dag 5 og 6, men nå syntes jeg det har avtatt helt. Puppene har vært ømme hele tiden, helt siden før uttak...Men hver gang jeg går på do, lurer jeg på om det er blod...UFF! Dette er mitt 2.icsi forsøk...er egentlig litt pessimistisk nå. Redd for å bli skuffet. Gikk jo ikke sist...men vi har jo en sjanse.

Hva slags symptomer har dere andre?

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...