Gjest Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Har sjekket litt rundt, og jeg synes navnesmokken.no ser ut som det beste stedet å bestille fra...Noen erfaringer?? SMokkene der er jo sååå fine Litt kos med navn på smokken... Fikk det i gave til forrige snuppe, og synes det var veldig koselig!
*toppris* Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 jeg bestillte mam sine, fra mam sine sider, veldig fornøyd... leveringstid osv var ikke lang, husker ikke eksagt hvor lang tid det tok pga er nå en stund siden.... skal bestille derfra denne gangen også
4blir5 Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Til min gutt har jeg bestillt fra navnesutten.dk, veldig fornøyd med disse, rask leveringstid. Har bestillt flere ganger, gutten er jo snart 2 år så det har gått med noen smokker!
Maramara Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Jeg bestilte på navnesmokken.no...de kom etter 3 dager tror jeg... veldig fornøyd, har ikke fått prøvd de ennå men fine var de iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå