eggbert Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Hei alle sammen. Jeg er nå i gang med mitt siste forsøk. Begynte med nesespray 16.09 og fikk som vanlig en blødning etter 11 dager. Nå har jeg jammen meg begynt å blø igjen, har gått på nesespray i 19 dager.. HVA SKJER??? Tør ikke helt å ringe klinikken, er livredd for at jeg må avbryte forsøket... Orker ikke tanken på det etter snart tre uker med heftige bivirkninger.. Uff, uff.. Noen som har hatt lignende opplevelser og kan gi meg litt ro i sjelen??
*sommer* Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Hei Eggbert Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg for jeg går kun på kort regime. Ville bare ønske deg lykke til og håper noen andre kan hjelpe deg med å svare på spørsmålet ditt.
lilleta Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Heisann! Jeg tror ikke dette er noe å være engstelig for. Jeg ble ikke kvitt mensen før jeg begynte på sprøytene i noen av mine tre forsøk. Jeg spurte sykepleier om dette gjorde noe, men fikk beskjed om at det viktige var et mensen kom... MEN ring klinikken for å være på den sikre siden, ville være kjipt å begynne på sprøyter om forsøket burde vært avbrutt... eller??? Uannsett, ønsker deg masse lykke til, håper det blir spire på dere!! PS! Alle gode ting var tre for oss:)
eggbert Skrevet 5. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2009 Å tuuuuusen takk for svar og gode tanker. Jeg ringte klinikken, jeg. Skulle bare fortsette, det var slike ting som kunne skje. PUH! Lileta: Så godt å høre at dere klarte det på tredje forsøk, en blir liksom litt sånn "hvorfor skal det gå denne gangen?" Lykke til videre til deg, Snart skal det bli bolle® i ovnen her også!!!
nifficat Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Hei eggbert. På sykehuset der jeg gikk sa de at hvis jeg fikk en blødning etter den første blødningen, så var det helt normalt og ingenting å bekymre seg for. Det sa de uoppfordret, uten at jeg spurte. Så det var sikkert mange som hadde opplevd det, og ringt dem og spurt. Ta det helt med ro, du :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå