(",)snartimål (";) Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 sitter her og har bare värt og spydd to ganger siden jeg våknet i dag... pröver og gjöre noe her men da kommer kvalmen over meg som en bötte full av vann.... mat hva er det??? her går det i salt potetlöv...... IKM den 10 å det er langt dit.... hele kroppen virker som er i feil modus her....(eller skal man si gravid modus) noe som jeg overhode ikke har trua på mere....(å bli gravid igjen) måtte bare få ut litt dritt jenter... ha en fin dag dere som kan..... så får doen väre min beste kompis ser det ut som i dag=(
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Huffamei,får håper det er graviditets kvalme du har og ikke omgangssyke. Faktisk så kan kvalme komme som et tidlig symptom, og det er jo ikke så lenge til den 10-ende. Krysser fingre for at det er gravid du er. Jeg fikk tr idag,så funket ikke denne mnd. God bedringsklem til deg.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Huffa daa, vennen!!! Eg sliter bare motsatt...ingenting vil ut... ..kanskje du hadde eggløsning litt tidligere enn "normalt"? *laggepåbutikkenogkjøpemeresaltpotetløv* *klappepå*
Carina har to små gull Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Men huffda det hørtes ikke noe godt ut nei. Satser på at det er svangerskapeskvalmen som kommer tidlig og at det ikke er omgangssyke.
(",)snartimål (";) Skrevet 4. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2009 tusen takk jenter=) takk for omtanken fra dere..det hjelper=) overhode ikke noe omgangs sjuken her.... har värt gravid noen ganger og det er kunn da jeg klarer og spy.... men det går vel over hihihi lurte på om jeg skulle dra opp på sykehuset og ta en blodpröve i dag=) ha en topp dag videre....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 oiiiiii så spennende. Hold oss oppdatert. Ha en topp dag du og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå