Gå til innhold

Nuk smokker???

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har brukt denne siden han var 3 mnd. Ingen andre fristet... nå er han snart 8 mnd og vil ikke ha annen enn nr 1 smokk den til 6 mnd men nå skal han jo over til nr 2 men vil ikke ha,

Hva gjør jeg? det har vel noe med tannstilling osv å gjøre eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi 2 i samme situasjon. Fikk anbefalt denne smokken da baby var nyfødt, og fremdeles så vil hun bare ha denne type smokk. Hun er nå 10 mnd!! De er jo ganske små disse nr.1-smokkene til NUK, så har nesten vært redd for at hun skal sette dem i halsen!!! Har prøvd MAM sine, og diverse andre, men hun får ikke til å beholde dem i munnen/liker dem ikke. Så henger meg på denne, og håper noen har et tips!

Skrevet

Min tok Baby Nova skånesmokk når han ikke ville ha Nuk lenger. Den er ganske lik nuk i utforming, men er litt flatere. Problemet her var at han brakk seg av Nuk til slutt, selv på str 1. Men med Baby Nova som er flatere gikk det fint, tror ikke den ruver sånn i munnen

Men han har egentlig ikke tatt smokk på ordentlig på et halvt år nå. Baby Nova sin har han tatt innimellom, men nå er det helt stopp ser det ut til. Og det er så fortvilende :-(

Jeg har også prøvd omtrent det som er på markedet uten hell.

Skrevet

Prøv å dypp sutten i sukkervann eller maltekstrakt. Kan kanskje funke.

Skrevet

Hei!

Er egentlig på småtroll 1-2år, men tittet innom her.

Har hatt akkurat samme problemet som dere!

Jenta mi elsket nuk nr 1 og bare den!

Hun fikk tilogmed merke på kinnene etter den, og jeg lurte fært på dette med tennene og sånn, for hun nærmet seg vel 9mnd.

Så kjøpte mamma min en pakke med mam smokker, bare for å prøve.

Og de tok ho!

Og etter det tar ho alt! Men mam er favoritten :)

Merkelig dette altså ;) hehe

Var ikke mye hjelp i det her for deg, men mam hjalp her ;)

Skrevet

Hei!:)

Jeg anbefaler å prøve Avent sine sutter. De er veldig populære her i huset iallefall!:) Snuppelura brukte og bare Nuk sine da hun var liten, men nå er det Avent som gjelder!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...