amm3 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Lillegutt på snart 6 mnd våkner flere ganger om natta. Går veldig greit å legge han, men han våkner fast rundt elve, da går det greit å gi smokken, men i to tida holder det ikke med smokken, da må vi opp og gå og vugge han i armene. Slik kan det gå i en time. Han får ikke pupp før i fire/fem tiden og det er greit for han. Har noen tips på hvordan jeg skal få han til å sove hele natta uten vugging?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Sønnen vår drev også sånn en god stund... For oss har det hjulpet å være bestemte og ikke ta han opp. La han gråte litt... Høres fælt ut men...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Kanskje han kan få litt pupp i to-tida?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Har en sønn på 8 mnd.. Jeg forsøkte i forrige uke å pumpe meg/lage morsmelkerstatning og bare gi ham det i flaske mens han lå i sengen sin. I går natt trengte han ikke engang å drikke noe. Sov hele natten ! Er helt utrolig, for jeg har måttet ta ham over i vår seng og ha ham der hele natten - med amming nesten hver eneste time.. Kanskje det er noe de vokser av seg etterhvert ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå