-68mamma Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Leste akkurat i siste "Tara" at selv om et egg befruktes når man er passert 40, så er sjansen for spontanabort de første 3 månedene faktisk hele 50% ! Uff... Iallefall god grunn til å holde graviditeten hemmelig i minst 3 måneder hvis man skulle være så heldig å bli gravid... Nå er det heldigvis flere faktorer som spiller inn da, bl.a. tidligere fødsler, og siden jeg har to fra før så er mine sjanser heldigvis ganske gode sa legen min, man holder visst systemet "ungt" lenger når man allerede har barnefødsler bak seg.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Du skal de set går din vei uasnett, du! Jeg heier på deg! :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Signerer henne over her.
Gjest Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Psssss, sånne "nyheter" overser jeg glatt !!!!! Er masse damer over 38-40 som får flotte babyer, og jeg har tenkt å bli en av dem ! Så d så !!!!! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå