Gå til innhold

en gladnyhet!

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

jeg ble mamma igjen, 30 august 2009!

det har vært et tøft svangerskap sånn psykisk, etter dødfødsel i november, samt at vi har mistet tre små i SA.

men nå er altså gullgutten ute, han bestemte seg for å komme ut en måned før termin, men var stor og god!

Jeg er så lykkelig. det kan gå bra, jenter! hold ut. premien er der, i enden av svangerskapet!

Takk for all støtte her inne! <3

Fortsetter under...

Gratulerer med gutten!!

Så godt å høre at det har gått bra for deg etter de problemene du hadde med de andre svangerskapene.

Jeg har gjennomgått en MA denne uken. Var i uke 10 og første gang gravid.

Godt å høre sånne glade historier da :) Da vet jeg at jeg kan bli glad en gang også :)

Lykke til med barseltiden!!

Annonse

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅH! :D Fine fine fine du! :D Nå ble jeg lykkelig glad nå! Jeg har flyttet i nytt hus, så har ikke hatt nett siden rundt 22. august....Fikk det i dag. Åh,så godt å høre at du er i mål,vennen min! Jeg har virkelig savnet deg masse og tenkt på deg hver dag... Tenk, en måned før tiden...Var nok utålmodig da, siden han visste at du ventet så veldig på ham :)

Kooos dere masse! Og håper fødselen gikk fint,samt at dere ble ferdig med det viktigste i det nye huset. her pakker vi ut over en lav sko, men det går litt for langsomt...Bekken og snart høygravid gjør visst sitt ;P

Kleeeemmmmmmmmme på! :D :D :D

*Klump i halsen* ! :D :D :D

Gratulerer sååååå mye - kos deg masse med den lille og nyt denne spesielle tiden =)

Har mistet i MA to ganger i år allerede (mars og mai) - håper på ny spire nå og at det går bra!!!

Uansett, stooooooooor gratulasjonsklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...