sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Heihei alle sammen.. Nå sitter jeg her tidlig fredags morgen og jeg har SINNSYKT vondt i bekkenet, særlig på høyre side. Og da snakker vi vooo-ooondt, og ikke minst med superharde, veldig såre brystvorter som er blitt mye mørkere enn til vanlig (kjennes ut som to brannsår, så vondt er det!) For to dager siden testet jeg knallpositivt på el-test, gikk max 20 sek for teststreken var mye mer knall enn kontrollstreken, altså var den pos. (har hatt sex hver dag 3 dager på rad nå...) - annenhver dag til vanlig! Men nå lurer jeg på: har aldri opplevd el på denne måten før, og kan det være tidlig graviditet i stedet??? Magen føles så rar, oppblåst og helt annerledes enn til vanlig. Og jeg har ikke fullt så mye matlyst som før, blir fort uvel eller mett når jeg spiser noe som helst. Noe som kom samtidig med alle andre symptomer.. har til nå hatt neg test.. Hva skjer? Hva tror dere? Jeg er sååå spent!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Sist jeg ble gravid hadde jeg like kraftig el og ømme brystvorter slik du beskriver. Men kan jo og være tegn på graviditet hvis du mener du har hatt el før. Da bruker jo faktisk el-testen å slå ut før g-testen. Gjorde iallefall det 5 dgr før en g-test slo ut på meg. Vent noen dager å ta en ny test. Tid venter du ikm? Jeg fikk min idag 6 uker etter ma. uhu,er så skuffet. Trodde jeg var gravid pga mange symptomer. Hos deg virker det jo lovende. Lykke til om det måtte være el eller graviditet.
pippi_78 Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Hvis el-testen er svakere nå enn for to dager siden, var det nok el. Hvis den er like sterk i dag ville jeg gjetta på noe mer ;-)
Lille diamant Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Tror du er gravid jeg..det hørres ihvertfall sånn ut jeg hadde det akkurat sånn som du beskriver her, når jeg var gravid. Masse lykke til, venter spent på en oppdatering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå